Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.
autóbusz-közlekedés
Több tízezer forintot takarítanak meg a családok Lázár János rezsicsökkentésével
Több mint négymillió ingázónak jelent segítséget és jelentős megtakarítást a Lázár János által március 1-jén bevezetett tarifareform. A szuperbérletek bevezetése és a tarifareform az utóbbi évek legjelentősebb rezsicsökkentése. Soha nem használták annyian a MÁV és Volán járatait, mint most – hangzott el az Országgyűlésben.
Több millió ember utazását tette olcsóbbá és könnyebbé a tarifareform
Havonta sok ezer, sok tízezer forintot spórolnak meg a magyar családok a Lázár János építési és közlekedési miniszter által kezdeményezett szuperbérletrendszernek és tarifareformnak köszönhetően. Az utóbbi évek legjelentősebb rezsicsökkentését a parlamentben méltatták.
Visszavonta az önkormányzat a botrányos busztendert
Bebukott a botrányos busztender, látványosan menekülőre fogta Márki-Zay Péter. A napnál is világosabb, hogy a kampányfuvarosára írták ki a közbeszerzést, mely hemzsegett a jogsértésektől és a versenykorlátozó feltételektől. A balhé a polgármesterre is ráégett, most megpróbál szabadulni tőle.
15 milliméteren múlhat, ki indulhat a vásárhelyi buszos pályázaton
Különös „véletlenek” sora tarkítja a vásárhelyi önkormányzat – elvileg – ma lejáró buszos közbeszerzését. Furcsamód gyorsított eljárás, környezetszennyező buszok és az a bizonyos 15 milliméter. Nagyon úgy tűnik, mintha egy bizonyos szolgáltatót akarnának helyzetbe hozni a torony alatt.
Lázár János: közelebb hoztuk a vidéket a belvároshoz (videó)
A tarifaközösség március 1-jétől elhozta az olcsóbb és egyszerűbb utazást – írta a miniszter.
Márki-Zay Péter hat éve Vásárhelyen (V.): a Jovány-privatizáció hosszú árnyéka
A buszközlekedés kiszervezése sokak szerint Márki-Zay Péter hatéves polgármesterségének állatorvosi lova: az a „szakértő” vállalkozó nyerte el a pályázatot, aki előkészítette azt. Márki-Zay kampányfuvarosának cége önkormányzati százmilliókból gazdagodik, a helyi adófizetők több tízmilliós büntetést fizettek a törvénytelen beszerzés miatt, ráadásul a történetben a politikai szál is kiveri a vásárhelyiek szemét.
Márki-Zay bebetonozná a Jovány Buszt?
Kettő plusz kettő évre keres buszos szolgáltatót az önkormányzat. Városházi forrásaink nem számítanak meglepetésre. Úgy tűnik, továbbra is korszerűtlen, környezetszennyező Euro-3-as buszok pöföghetnek Hódmezővásárhelyen.