quotescamera408D8217-1508-42F1-8C7C-9B81D4D48B57BF2C6754-57F9-416E-81DD-671EE8AD8D71DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D2DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D292333EC4-7DF2-4B9F-A7BF-114B75EE0347chevron_thin_rightchevron-downchevron-firstchevron-lastchevron-leftchevron-nextchevron-prevchevron-right582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FD582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FDchevron-upA659D4DE-32ED-45A3-A6C5-A48FFE2B488D75140C12-4E5F-4759-9FD3-4300BCD98B0CB69DB86E-0DDE-4383-BD92-653067C2563303A7445C-E555-4556-9278-5815BF71C9AF16DD793C-5D61-45BF-AFAF-6DE315DB19D01A6A983E-3DA3-4A07-ACA8-60B780BA8F5Bsearch-bigD9E58768-0281-47D1-8191-45C7CE673AF893DB4080-7C8D-467D-8E27-6ECB71C8D144C6DE3A5E-B153-4D9B-9D7B-F226C80BCB9A1D118CCB-65D4-4236-8317-A87D534DDCA8001646AA-7655-4585-ADCC-738ED6F09280
2025. 04. 19. szombat
  -  Emma
Promenad.hu archívum

Halottaiból támadt fel gyermekkorunk kedvenc csokija!

2018. december 22.

Örömhír a karácsonyfa alá: négy év után ismét kapható a Piros Mogyorós.

Visszatér a boltokba a legendás magyar márka, a Piros Mogyorós – írja a Figyelő alapján a portfolio.hu.

A Mondelez Hungária 2014-ben a márka tulajdonosaként döntött a gyártás leállításáról. A négy éve nem gyártott Piros Mogyoróst most egy magyar, az édesiparban két évtizedes kereskedelmi tapasztalattal rendelkező vállalkozás éleszti újra, miután megszerezte a márka jogait.

A P.O.P. Kft tulajdonostársa és ügyvezetője, Szabó György elárulta:
idén november elején, a karácsonyi édességszezonra jutott el a társaság
oda, hogy ismét a boltokba kerülhetett a Piros Mogyorós. Újra lehet
kapni gyermekkorunk kedvenc csokiját például az Auchan- és a
Spar-láncban, a Mol és az OMV shopjaiban országszerte.

A cég visszahozta a piacra a kétféle klasszikus, tej- és étcsokoládés táblás terméket, emellett kétféle szeletes, valamint egy 250 grammos nagy táblás terméket fejlesztettek. Ami a gyártást illeti, a Vajdaságban találtak a feladatra egy 100 százalékban hazai tulajdonú és 90 százalékban magyar munkaerőt foglalkoztató nagy múltú családi vállalkozást.

Érdekesség, hogy a gyártás megszervezése előtt reprezentatív piackutatást végeztek, amiből kiderült: a teljes lakosság körében 92 százalékos a márka ismertsége és a megkérdezettek vásárlási hajlandósága is 79 százalékra rúgott.

Forrás: blogstar.hu