Soros-influenszerekkel rohamozhat Márki-Zay pártja

Online agyátmosókat, véleményvezéreket toboroznak, akik küldetésül kapják, hogy a Mindenki Magyarországa Mozgalmat népszerűsítsék, a szivárványos, elvtelen ellenzéki összeborulásra és a migránsok befogadására érzékenyítsenek. A háttérben a nemzetközi Soros-hálózat!
Új esztendő, újabb, kifinomult, de ördögi eszközök: a világhálón támad a magyarokra a nemzetközi Soros-hálózat! A bevándorláspárti milliárdos tőzsdespekuláns alaposan megnyomja majd a 2019-es évet, melyet az európai parlamenti választások és a magyarországi önkormányzati választások miatt sorsdöntőnek tekint. Útjában áll ugyanis minden olyan elkötelezetten nemzeti erő, mely megakadályozza a nemzetállami sajátosságok letörését, Európa migránsokkal való elárasztását.
Újabb jel utal arra is, hogy a nemzetközi Soros-hálózat szálai Hódmezővásárhelyre is elvezetnek.
A Promenad.hu információi szerint ugyanis elsősorban és kimondottan Vásárhelyen, de az ország más pontjain is influenszereket keres a Márki-Zay Péter által alapított és vezetett Mindenki Magyarországa Mozgalom (MMM). Az influenszereknek az lesz a feladatuk, hogy az interneten, az online világban népszerűsítsék a mozgalmi köpönyegbe bújtatott új ellenzéki pártot, valamint annak programját és törekvéseit.
Kik is azok az influenszerek? – merülhet fel joggal a kérdés az olvasóban, hiszen egészen új, Magyarországra még csak most begyűrűző médiaipari jelenséggel állunk szemben. Olyan trenddel, melyet a nemzetközi liberalizmus, a bevándorláspárti elit előszeretettel használ és kihasznál. Az influenszerek olyan véleményvezérek („másokat befolyásoló emberek”), akik igazodási pontként jelennek meg a közösségi médiában elsősorban a fiatalabb generáció, de akár az idősebbek korosztályokhoz tartozók számára is. Arra szakosodtak, hogy az internet segítségével befolyásolják ezrek, akár tízezrek hétköznapjait: azaz átmossák az emberek agyát. Busás összegekért népszerűsítenek márkákat, eszméket, szervezeteket itthon és külföldön egyaránt. A Facebooknak, az Instagrammnak és a Youtube-nak köszönhetően széles közönséghez jutnak el. A legtöbb esetben undergroundban, partizánként, felelősséget nem vállalva működnek, de természetesen „valaki” finanszírozza őket: az igazán komoly influenszerek mögött profi gépezet áll.
Például – ha politikáról van szó – a nemzetközi Soros-hálózat.
A hasonló „munkakörben” partizánakciózó professzionalizálódott konspirátorok – úgy tudjuk – 3-400 ezer forintot is elkérnek alkalmanként (akár posztonként), nyilván attól függően, milyen hamar és mekkora méretűre duzzasztják majd „függő” rajongótáborukat. Ami az MMM által toborzott influenszereket illeti, minden bizonnyal a nemzetközi Soros-hálózat pénzeli majd őket, ily módon is alányúlva Márki-Zaynak és pártjának.
Forrásaink szerint a politikai influenszerek az idei európai parlamenti választásokra, valamint az önkormányzati választásokra is készülvén a bevándorlásra, a migránsok elfogadására is „érzékenyítik” majd a magyarokat, illetve az antiszemita Jobbiktól a macronista Momentumon, a kommunista utódpárt szocialistákon át a gyurcsányista DK-ig érő elvtelen ellenzéki összeolvadás mellett lobbiznak majd. Várható, hogy mindezt meglocsolják még némi – szintén a Soros-hálózat által finanszírozott – balliberális közvélemény-kutatási kamueredménysorral is. A cél, hogy a Facebookon, az Instagramon vagy a YouTube-on magukkal ragadják, követőikké tegyék a vásárhelyieket, illetve más településeken élő magyarokat, és egyfajta online hangadóként érzékenyítsék őket olyan liberális, sorosista értékekre, mint a globális bevándorlás elfogadása vagy a nemzetállami hagyományokat, jogköröket minimalizáló Európai Egyesült Államok eszméje.