quotescamera408D8217-1508-42F1-8C7C-9B81D4D48B57BF2C6754-57F9-416E-81DD-671EE8AD8D71DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D2DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D292333EC4-7DF2-4B9F-A7BF-114B75EE0347chevron_thin_rightchevron-downchevron-firstchevron-lastchevron-leftchevron-nextchevron-prevchevron-right582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FD582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FDchevron-upA659D4DE-32ED-45A3-A6C5-A48FFE2B488D75140C12-4E5F-4759-9FD3-4300BCD98B0CB69DB86E-0DDE-4383-BD92-653067C2563303A7445C-E555-4556-9278-5815BF71C9AF16DD793C-5D61-45BF-AFAF-6DE315DB19D01A6A983E-3DA3-4A07-ACA8-60B780BA8F5Bsearch-bigD9E58768-0281-47D1-8191-45C7CE673AF893DB4080-7C8D-467D-8E27-6ECB71C8D144C6DE3A5E-B153-4D9B-9D7B-F226C80BCB9A1D118CCB-65D4-4236-8317-A87D534DDCA8001646AA-7655-4585-ADCC-738ED6F09280
2025. 02. 23. vasárnap
  -  Alfréd
Promenad.hu archívum

Márki-Zay szövetségese is beszállt a Coca-Cola homokampányába

2019. augusztus 06.

Támad a meleglobbi: naná, hogy az MMM sem maradhatott ki a homoszexualitás közterületi népszerűsítését szolgáló agymosási kísérletből.

Ez ám a díszes kompánia! Az ezúttal épp nem a kurva sok bor ivását tanácsoló őszödi böszme, Gyurcsány Ferenc, a magyarellenes Sargentini-jelentésnek tapsikoló Ujhelyi István és a botmixeres Cseh Katalin után Márki-Zay Péter egyik legfőbb politikai szövetsége, Lukácsi Katalin is felcsapott a meleglobbi zsoldosának, és beszállt a Coca-Cola lélekromboló homokampányába. Tudják, arról a nemzetünk gerincére taposó akcióról van szó, melynek keretében az atlantai központú nemzetközi üdítőipari multicég a szabad szerelmet (azaz a homoszexualitást) népszerűsítő közterületi óriás-reklámanyagaival kvázi hadat üzent a csendes magyar többségnek.

Civil kezdeményezések nyomán már több tízezren tiltakoznak ellene, hogy a Coca-Cola a legforgalmasabb közlekedési csomópontokon tolja a magyarok arcába melegpárti hitvallását, és űz gúnyt a hagyományos keresztény-konzervatív családmodell, azaz egy nő és egy férfi házasságának szentsége mellett lándzsát törő Alaptörvényünkből is. Különösen felháborítónak tartják, hogy a gyermekek által is látogatott helyeken megjelenő kampánnyal a cég – inkább akarva, mintsem akaratlanul – saját italmárkája és a szexuális intimitásban ábrázolt egynemű párok összekapcsolásával manipulálja a fiatalok személyiségfejlődését, rájuk erőszakolva a neveltetésükkel, meggyőződésükkel ellentétes szabados világnézetét.

Persze van, aki forrón szereti.

Lukácsi Katalin

A balliberális tábor ugyanúgy tapsikol, jobban mondva: ugyanúgy emeli poharát a „loveislove” szivárványos érzékenyítésre, mint a Pride-vonulások melletti kiállás kapcsán.

Az Orbán-fóbiás értelmiségiek, valamint a gyurcsányista, a szocialista és az újliberális momentumos politikusok mellől pedig ezek szerint az MMM sem hiányozhat, ha a magyar társadalom átnevelési, átformálási: agymosási kísérletéről van szó. A balliberális kánon egyik élharcosának pedig éppen a (még nem feltétlenül) szolnoki ellenzéki polgármesterjelölt, MMM-elnökségi tag Lukácsi Katalin lépne elő. A homokoskártyát korábban különös módon kijátszó Márki-Zay Péter női jobbkeze a kaján vigyorral a magyarság lelkét romboló Coca-Colával pózol, hirdetve a szabad(os) szerelmet.

Ezzel megint kibújt a szög a zsákból. Egy tőről fakadnak mind egy szálig. Végképp összenőtt, ami összetartozik.