Szeptembertől használható a posta elektronikus kézbesítési rendszere

Szeptember 1-jétől üzemel a Magyar Posta elektronikus kézbesítési rendszere. Panulin Ildikó, a posta szóvivője a Rádió 7-nek elmondta, hogy a társaság 2,4 milliárd forint uniós támogatás mellett 1,9 milliárd saját forrást fordított a fejlesztésre.
Hozzátette: az elektronikus kézbesítési rendszeren keresztül a küldeményazonosítók megadásával az ügyfelek a posta honlapján vagy mobil applikáción keresztül követhetik az ajánlott, valamint a tértivevényes levelek útját. Emlékeztetett arra: a papír alapú tértivevények az év végével megszűnnek, januártól csak elektronikusan hozhatók létre a kézbesítést igazoló visszajelzések a hivatalos iratokat feladók számára.
Panulin Ildikó erről részletesen így beszélt: „Követhetővé váltak a könyvelt levelek, azaz az ajánlott levél, a tértivevényes levél, illetve a hivatalos irat életútja a postai nyomkövetési rendszerében, mint ahogy a belföldi csomagoknál ezt már nagyon sokan megszokhatták. Július végéig teljesen kiterjesztettük az elektronikus kézbesítési rendszert.”