Magyarország egyik legegyedibb minősítő rendszeréhez csatlakozott a szegedi Goodwill Pharma

Mint írták, cégük nevében a Goodwill szó jelentése többszörös tartalommal bír. Képviseli a jó egészséget és a teljesebb jövőt. Kezdetektől magában hordozza az alapítók jószolgálati szándékát, emellett üzleti értéket is jelent. Mindazon összetevőket tartalmazza, amelyek egy vállalat hitvallását testesítik meg.
Kiemelték, a Hazai Vállalkozás Védjegyprogramhoz kapcsolt tudatos fogyasztói ösztönzés arra inspirálja a vásárlókat, hogy olyan cégeket és szolgáltatókat válasszanak, melyek rendelkeznek ezzel a védjeggyel. A Századvég Alapítvány 2020. október 27-e és 30-a között 1000 fős reprezentatív mintán végzett kutatást. A vizsgálat azt mutatta, hogy a magyar fogyasztók 81 százaléka örömmel választaná a hazai vállalkozásokat a külföldi cégek helyett. A döntéseiket meghatározó legfőbb szempontok a magyar gazdaság támogatása (86,7 százalék) és a magyar munkahelyek megtartása (89,4 százalék) voltak.
A szegedi Goodwill Pharma hangsúlyozta, feladatuk a mindenki számára elérhető, kiváló minőségű, határozott értékkel bíró, eredményesen működő gyógyító hatású termékek (gyógyszerek, étrend-kiegészítők és orvostechnikai eszközök) összegyűjtése és fejlesztése terápiás területek szerint, az élet meghosszabbítása és/vagy minőségének javítása érdekében.
Folyamatosan bővítik a hasznos termékek számát. Igyekeznek készítményeiket minél szélesebb körben eljuttatni a rászorulókhoz és az őket kezelőkhöz, kiszolgálókhoz, kihasználva a legmodernebb technológiákat, ugyanakkor figyelembe véve környezetünk épségének megóvását.
Forrás: goodwillpharma.com