Politikai kampányt bújtattak a gyereknapba Vásárhelyen

Számos olvasónk nehezményezte, hogy mit keres a vásárhelyi gyermeknapot reklámozó plakáton Márki-Zay Péter Ígéretfigyelő-hirdetése, mert így tulajdonképpen a gyermekek és a családok szórakozása helyett ismét a politika lett a főszereplő. A szervező Bessenyei Ferenc Művelődési Központ elhatárolódott a városvezetést fényező marketingtől, és még a polgármester egyik fő szövetségese sem tartotta helyesnek ezt a nyilvánvalóan vállalhatatlan akciót.
A plakáton az alábbi szöveg szerepel: „városunk fejlődését, az elért eredményeket immár az igeretfigyelo.hu oldalon is nyomon követheti” (a nevezett oldal a polgármester választási ígéreteinek úgynevezett „teljesüléséről” szól – a szerk.). Amint ezt elolvassuk, joggal merül fel azonnal a kérdés: mi köze van ennek a gyereknaphoz?
Semmi. De tényleg semmi. Valaki azonban nem így látta, ezért rákerült a hirdetményre egy QR-kód kíséretében, ami számos vásárhelyinél kicsapta a biztosítékot. Még Dombi-Kiss László városüzemeltetési koordinátor is megjegyezte a Facebookon, hogy soknak tartja a politikai önfényezését, ezért nem támogatja a városvezetés efféle marketingjét.
A Bessenyei Ferenc Művelődési Központ vezetője, Varga Anikó erre reagálva kijelentette: politikamentes a tevékenységük, így elhatárolódnak az önkormányzat kampányától.
Vásárhelyen tehát megint lenyomta a politika az igazi célt, a gyerekeknek és a családoknak való kedveskedést. Holott aki kicsit is jártas a közéletben, az tudhatja, hogy gyerekeknek szóló, gyerekprogramokat reklámozó hirdetésbe nem való politikai kampány, sem ilyen irányú üzenet. Így Márki-Zay Péter direkt politikai önfényezése sem.
Ebben a városban immár tényleg semmi nem szent?