Megnövekedett kapacitással várják Csongrád-Csanádban is a kormányablakokban az ügyfeleket

Érezhető volt január első hetében, hogy szerdától már csak a Digitális Állampolgár mobilalkalmazással vagy Ügyfélkapu+-szal – kétfaktoros azonosítással – intézhetjük ügyeinket online az állami weboldalakon és alkalmazásokban, ezért megnövekedett kapacitással várják a kormányablakokban az ügyfeleket – közölte a Közigazgatási és Területi Minisztérium vasárnap.
A tárca az ügyintézés gyorsítása érdekében azt kéri az állampolgároktól, hogy már az ügyintézés előtt töltsék le telefonjukra a Digitális Állampolgár mobilalkalmazását.
Fontos, hogy mind az Ügyfélkapu+, mind a DÁP regisztrációt január 15. után is el lehet végezni – hívták fel a figyelmet a közleményben.
Aki az Ügyfélkapu+-t választja és már van ügyfélkapuja, nem szükséges a kormányablakba mennie, hiszen otthon pár perc alatt regisztrálhat egy biztonságosabb azonosítási módra.
A közleményben arra is kitértek, a kormányablakok ügyféladatai alapján sokan az utolsó pillanatokra hagyták a regisztrációt a Digitális Állampolgárság programba.
Fontos, hogy mind az Ügyfélkapu+, mind a DÁP regisztrációt január 15. után is el lehet végezni
– hívták fel a figyelmet a közleményben.
Megnövelt kapacitással várják az utolsó napokban az ügyfeleket, azonban a várakozási idő megnövekedett. Az ügyfélszolgálatok leterheltségéről a Kormányablak mobilalkalmazásában is tájékozódhatunk, sőt, akár távoli sorhúzásra is van lehetőség – tájékoztatott a Közigazgatási és Területfejlesztési Minisztérium.