Vásárhelyi minőség: már az átadó előtt feltört az újonnan épített út aszfaltrétege

Csak a szokásos, Márki-Zay-féle vásárhelyi minőség jellemzi a megépült Tóth malom utcai hátsó összekötőútját. Még az átadás előtt összetört az aszfalt. A brutális szintkülönbségről már ne is beszéljünk… Gratulálunk, ezt is mögcsinálták!
Gyakorlatilag még forgalom sincs az újonnan megépített úton, már töredezik. Pedig már a sört is behűtötték az átadó ünnepségre, csak a jelek szerint az átadni való lett silány munka. Röpke 100 millióból megépített 388 méteres szakasz ráadásul olyan lett, mint az ökörvizelés, minden, csak nem egyenes.

Az egy dolog, hogy a Tóth malom utca keskeny és tele van kátyúval, hogy a brutális szintkülönbségről már ne is beszéljünk, de már az új aszfalt is alkalmazkodik a régihez. Mi lesz akkor, ha már az autók is járnak rajta? Tényleg ez a minőség lenne az etalon? Erre oly’ büszke városunk vezetése?


Újabb vásárhelyi abszurd: brutális szintkülönbség, kátyúrengeteg, 30-as tábla
Biztos, hogy nagyobb forgalmat kell terelni a Tóth malom utcára? A városvezetés készre jelentette a szakaszt, de a jó nem ilyen. Mutatjuk, miért!

Nincs ez végiggondolva: mi történik, ha valóban megindul a forgalom a Tóth malom utcán?
Hogyan birkózik meg a keskeny út a megnövekedett forgalommal, hogyan fér el egymás mellett két nagyobb jármű, merre menjenek, akik eddig Újvárosról jártak a Tescoba rokkantkocsival? – ilyen és ehhez hasonló kérdéseket tett fel olvasónk.