Akadozik az online fizetés a MÁV-nál

Reggel óta akadozik a Simple Pay fizetési szolgáltatás a MÁV-nál – számolt be róla a vállalat. Azóta megszűnt a hiba.
A problémák miatt az online értékesítési csatornákon, a MÁV alkalmazásban és az Elvirán fennakadások tapasztalhatók a jegyvásárlásban. Szakértők dolgoznak a hiba kijavításán. Azt javasolják, aki későbbi utazáshoz váltana jegyet, halassza későbbre az online vásárlást, vagy automatánál, illetve pénztárnál vegye meg jegyét.
A vonatok fedélzetén a hibára hivatkozva pótdíj nélkül váltható menetjegy. A MÁV-Start tájékoztatása szerint a sikertelen vásárlásnál zárolt összeget 72 órán belül visszatérítik a fizetéshez használt bankszámlára.
Frissítés:
A bank szakemberei délutánra megszüntették a fennakadást okozó hibát, így a bankkártyás fizetés ismét működik az Elvirában és a MÁV applikációban a jegyváltásoknál.