quotescamera408D8217-1508-42F1-8C7C-9B81D4D48B57BF2C6754-57F9-416E-81DD-671EE8AD8D71DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D2DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D292333EC4-7DF2-4B9F-A7BF-114B75EE0347chevron_thin_rightchevron-downchevron-firstchevron-lastchevron-leftchevron-nextchevron-prevchevron-right582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FD582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FDchevron-upA659D4DE-32ED-45A3-A6C5-A48FFE2B488D75140C12-4E5F-4759-9FD3-4300BCD98B0CB69DB86E-0DDE-4383-BD92-653067C2563303A7445C-E555-4556-9278-5815BF71C9AF16DD793C-5D61-45BF-AFAF-6DE315DB19D01A6A983E-3DA3-4A07-ACA8-60B780BA8F5Bsearch-bigD9E58768-0281-47D1-8191-45C7CE673AF893DB4080-7C8D-467D-8E27-6ECB71C8D144C6DE3A5E-B153-4D9B-9D7B-F226C80BCB9A1D118CCB-65D4-4236-8317-A87D534DDCA8001646AA-7655-4585-ADCC-738ED6F09280
2025. 02. 23. vasárnap
  -  Alfréd
Szerintünk

Már a budapesti meleglobbi is támadja Lázár Jánost

2023. szeptember 10.

A belpesti bal- és jobboldali értelmiség menetrendszerű kiborulása egyértelművé teszi, nagyon zavarja őket, hogy nem mindenben ők diktálnak, és a döntésekben megjelennek a vidék szempontjai, valamint jobboldali, konzervatív álláspontok. A vitában David Pressman amerikai nagykövet és Vitézy Dávid korábbi BKK-vezér és közlekedési államtitkár is egyre hangosabb.

Lassan menetrendszerűvé válik, hogy a belpesti értelmiség, az évtizedek óta nem változó, „örökifjú” fővárosi megmondóemberek, beszélő fejek a balliberális lapok véleménycikkeiben és a televíziók esti műsoraiban hol szörnyülködve, hol fejcsóválva magyarázzák el, micsoda ördögtől való gondolatokat hallanak éppen Lázár János építési és közlekedési minisztertől. Általában égig ér a ribillió, ha egy-egy fővárosi beruházást esetleg a háborús, szankciós válság miatt leállítanak (itt jegyezzük meg: a vidéki fejlesztések több évtizedes elmaradásával szemben valamiért igencsak elnézőek az érintett hölgyek, urak…), legutóbb még az RTL Klub is méltatlankodó, a budapestieket hergelő riportban foglalta össze, hogy lehet az, hogy Csongrád-Csanád vármegyében három hidat is építenek/felújítanak, míg a fővárosban (épp) egyet sem. A kimondatlan üzenet az lehetne: mit keres itt egy vidéki politikus, hogy merészel fontos szerepet betölteni a kormányban, hogy képzeli, hogy az ország ügyeiben véleményt formál, és a belpesti mainsteamtől eltérő álláspontra helyezkedik bizonyos kérdésekben. Hát nem szégyelli magát?!

A héten kiverte a biztosítékot, hogy a kötelező köpködés és elhatárolódás helyett Lázár János a fősodortól némiképp eltérő – de szigorúan a történelmi tényekre alapozott – véleményt fogalmazott meg Horthy Miklósról, de a Rádió 7 szerdai műsorában elhangzott felvetése – miszerint nem tartja egészségesnek, hogy Hódmezővásárhelyt olyan ember vezeti, aki támogatja az azonos nemű párok gyermekvállalását – is megjárta a balliberális média minden létező bugyrát. Ezen vált láthatóvá: egyre nyilvánvalóbb, hogy a budapesti meleglobbi igen érzékenyen reagál Lázár János szavaira. Jól mutatja ezt, hogy a Horthy Istvánra emlékező kenderesi vasúttörténeti kiállítás kapcsán még az LMBTQ-mozgalom egyik kiemelt támogatója, a pasijával a budapesti Pride-on kedélyesen és demonstratív módon andalgó David Pressman amerikai nagykövet is szükségét érezte, hogy megszólaljon, azaz kiboruljon és riogasson, de a meleglobbi más pontokon is előszeretettel támad.

Egyre hangosabbá válik a balliberális sajtó által hirtelen felfedezett és agyonsztárolt Vitézy Dávid közlekedési ügyekben kifejtett „szakvéleménye” is. A huszonévesen a Budapesti Közlekedési Társaság vezérigazgatói székébe ültetett volt közlekedési államtitkárról már sok minden kiderült, és sok mindent tudni lehet róla. Például az, hogy a legtöbb esetben afféle zsúrpubiként az abszolút igazság és tudás letéteményeseként tetszelegve okoskodik bele a közlekedési kérdésekbe.Annak idején már Tarlós István főpolgármester is kikérte magának egy hírhedt LMBTQ-barát helyen szervezett nemzetközi balos „szakmai parti” után, hogy egy sértődött ficsúr határozza meg „a diszkógömbös, Tütü nevű night clubból”, mi legyen a közlekedésfejlesztéssel. Amellett, hogy az újabban a MÁV helyzetét előszeretettel és izmozva kritizáló Vitézynek kétségtelenül elévülhetetlen érdemei vannak a vasúttársaság leromlásában, hiszen saját maga is felügyelte a területet, a szavakon kívül tehát bőven tehetett volna a pályakarbantartásért és a korszerűsítésekért, egyre inkább úgy tűnik, valamiféle személyes indíttatás miatt fontos számára Lázár János támadása. A napokban még az egyértelmű hazugságot is bevállalta, feláldozva a maradék szakmai hitelességét a Lázár elleni boszorkányüldözésének az oltárán.

Úgy tűnik tehát, a budapesti meleglobbi összehangolt támadásba kezdett a vásárhelyi miniszter ellen, és a belpesti értelmiségi kör magukat mindenkinél okosabbak gondoló megmondóemberei is kötelességüknek érzik Lázár szapulását. A tárcavezetőt azonban a jelek szerint nem törik meg a forrósodó akciók, egyértelművé tette: továbbra is elkötelezett a vidék fejlesztése és a közlekedés rendbetétele mellett.

A fotó csak illusztráció: MTI/Kovács Tamás