quotescamera408D8217-1508-42F1-8C7C-9B81D4D48B57BF2C6754-57F9-416E-81DD-671EE8AD8D71DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D2DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D292333EC4-7DF2-4B9F-A7BF-114B75EE0347chevron_thin_rightchevron-downchevron-firstchevron-lastchevron-leftchevron-nextchevron-prevchevron-right582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FD582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FDchevron-upA659D4DE-32ED-45A3-A6C5-A48FFE2B488D75140C12-4E5F-4759-9FD3-4300BCD98B0CB69DB86E-0DDE-4383-BD92-653067C2563303A7445C-E555-4556-9278-5815BF71C9AF16DD793C-5D61-45BF-AFAF-6DE315DB19D01A6A983E-3DA3-4A07-ACA8-60B780BA8F5Bsearch-bigD9E58768-0281-47D1-8191-45C7CE673AF893DB4080-7C8D-467D-8E27-6ECB71C8D144C6DE3A5E-B153-4D9B-9D7B-F226C80BCB9A1D118CCB-65D4-4236-8317-A87D534DDCA8001646AA-7655-4585-ADCC-738ED6F09280
2025. 02. 24. hétfő
  -  Mátyás
Vásárhely

Mezőhegyesen és Ásotthalmon is bemutatkozott a vásárhelyi Mezőgazdasági Kar

2023. június 03.

Kiterjedt beiskolázási tevékenységet folytat a vásárhelyi intézmény, melynek célja, hogy ide vonzza a régió legjobb, legtehetségesebb diákjait. A program keretében Mezőhegyesre és Ásotthalomra is ellátogattak.

Májusban a Mezőhegyesi Technikum, Szakképző Iskola és Kollégiumban, valamint az ásotthalmi Alföldi ASzC Bedő Albert Erdészeti Technikum, Szakképző Iskola és Kollégiumban mutatta be Középiskolai mentorprogramját a vásárhelyi Mezőgazdasági Kar – értesült az intézménytől a Promenad24.

Mint megtudtuk, Hupuczi Júlia beiskolázási dékánhelyettes, az SZTE MGK Tudományos Diákköri Tanácsának elnöke, illetve Süli Ágnes laboratóriumvezető, a Tudományos Diákköri Tanács titkára ismertették a karon folyó, középiskolásoknak szóló TDK-verseny részleteit, az új felvételi eljárással bevezetendő intézményi pontszámokkal kapcsolatos legfontosabb információkat, valamint a kar középiskolai tehetséggondozó mentorprogramját az intézmények vezetőinek.

Králik Emese Virág mesteroktató, a Tudományos Diákköri Tanács középiskolai mentora „Pályázz velünk!” illetve „Szakmai kommunikációs ismeretek” címmel tartott tájékoztatást. A programon a diákok megtudhatták, hogy egy-egy tudományos munka elkészítésénél a helyes formai követelmények betartása, az eredményes kutatási módszerek és az irodalmi források szabályszerű felhasználása lehet a siker kulcsa. A középiskolások által már jól ismert prezentációk előadásakor pedig a szakmai nyelv használatának, a helyes testbeszédnek vagy az informatikai ismereteknek rutinos használatának is fontos szerepe lehet egy-egy megnyerő előadásban.

Fotó: SZTE Mezőgazdasági Kar