quotescamera408D8217-1508-42F1-8C7C-9B81D4D48B57BF2C6754-57F9-416E-81DD-671EE8AD8D71DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D2DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D292333EC4-7DF2-4B9F-A7BF-114B75EE0347chevron_thin_rightchevron-downchevron-firstchevron-lastchevron-leftchevron-nextchevron-prevchevron-right582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FD582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FDchevron-upA659D4DE-32ED-45A3-A6C5-A48FFE2B488D75140C12-4E5F-4759-9FD3-4300BCD98B0CB69DB86E-0DDE-4383-BD92-653067C2563303A7445C-E555-4556-9278-5815BF71C9AF16DD793C-5D61-45BF-AFAF-6DE315DB19D01A6A983E-3DA3-4A07-ACA8-60B780BA8F5Bsearch-bigD9E58768-0281-47D1-8191-45C7CE673AF893DB4080-7C8D-467D-8E27-6ECB71C8D144C6DE3A5E-B153-4D9B-9D7B-F226C80BCB9A1D118CCB-65D4-4236-8317-A87D534DDCA8001646AA-7655-4585-ADCC-738ED6F09280
2025. 08. 21. csütörtök
  -  Sámuel, Hajna
Makó

A Gloriusnak fontosak a dolgozói

2021. február 22.

Nyolc alkalomból álló képzéssorozatot szervezett a makói Grand Hotel Glorius vezetése, amelybe közösségük minden tagját bevonták. A főként gyakorlati elemekből álló tréning az ismeretszerzés mellett a feltöltődést és az összekovácsolódást is segítette.

Egy GINOP-os pályázatnak köszönhetően a makói négycsillagos szálloda egy képzés folyamatot valósíthatott meg szakemberek bevonásával a náluk dolgozók számára. A változatos témák nem csak használható tudásanyagot közvetítettek, de kikapcsolódást is biztosítottak a résztvevőknek. – A kommunikáció alapjaiban, az asszertivitás és együttműködés, konfliktuskezelés, ügyfélkapcsolat, kiégés-kezelés, az időgazdálkodás, stressz kezelés és konfliktusoldás területeiben mélyedtünk el az egyes alkalmakon, valamint számítástechnikai képzés vár még ránk – tájékoztatott Csábi Mihály. A Glorius igazgatója elmondta, nagyon hasznosak voltak az eddigi alkalmakat, mert rendkívül fontos céljuk a fejlődés, az állandó jobbá válás a tanulás, tapasztalás által szervezeti szinten is. Emellett lényeges számukra a humán erőforrás folyamatos képzése, ami a dolgozók körében is kedvező fogadtatásra talált.

A szálloda korábban is biztosított az alkalmazottaik számára belső szervezetfejlesztési tréningeket, jellemzően egymásra épülő témákban egy meghatározott irányvonalat követve, ennek mintáját követte a mostani projekt is. – A tréning bejeződése után szeretnénk mérni a munka eredményét; például barátságosabb lett-e a közeg, vagy a munkahelyi kapcsolódásokban történt-e még további előrelépés – sorolt párat a direktor a számukra értékes visszajelzések közül, amelyek alapján tudnak majd további jó döntéseket hozni a közösséget illetően.

A Grand Hotel Glorius dolgozói gárdáját jellemezve a vezető elmondta, hogy alapvetően egy összetartó, jó csapat dolgozik együtt, akik rugalmasan állnak a megoldandó feladatokhoz. Ennek és a tulajdonosi kör támogatásának köszönhetően sikerült átvészelniük a turizmus szektort különösen is érzékenyen érintő helyzeteket és bizakodva tekinthetnek a jövőbe is. – A válságos szituációk mentálisan is megterhelők, ezek kezelésében reméljük most tudott ez a képzéssorozat segíteni, illetve abban is, hogy lelkileg is megerősödve és felkészülten várjuk a ránk váró feladatokat – összegzett Csábi Mihály.