quotescamera408D8217-1508-42F1-8C7C-9B81D4D48B57BF2C6754-57F9-416E-81DD-671EE8AD8D71DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D2DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D292333EC4-7DF2-4B9F-A7BF-114B75EE0347chevron_thin_rightchevron-downchevron-firstchevron-lastchevron-leftchevron-nextchevron-prevchevron-right582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FD582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FDchevron-upA659D4DE-32ED-45A3-A6C5-A48FFE2B488D75140C12-4E5F-4759-9FD3-4300BCD98B0CB69DB86E-0DDE-4383-BD92-653067C2563303A7445C-E555-4556-9278-5815BF71C9AF16DD793C-5D61-45BF-AFAF-6DE315DB19D01A6A983E-3DA3-4A07-ACA8-60B780BA8F5Bsearch-bigD9E58768-0281-47D1-8191-45C7CE673AF893DB4080-7C8D-467D-8E27-6ECB71C8D144C6DE3A5E-B153-4D9B-9D7B-F226C80BCB9A1D118CCB-65D4-4236-8317-A87D534DDCA8001646AA-7655-4585-ADCC-738ED6F09280
2025. 08. 04. hétfő
  -  Domonkos, Dominika
Makó

Shrek italát is elkészítették Makón

2015. november 16.


Gajáta Fanni – Makó


A Nemzeti Egészségfejlesztési Intézet támogatásával indult útnak a Még idén! kampány szeptemberben, melynek arca Takács Nóra tévés műsorvezető és szépségszakértő, illetve Kropkó Péter, ötvenegyszeres Ironman bajnok. Az országjáró turné harmadik állomásaként érkeztek Makóra, amely a Legsportosabb kistelepülés címével büszkélkedhet.

– Az a célunk, hogy segítsünk az embereknek áttérni egy egészségesebb és tudatosabb életre még idén, illetve reméljük, hogy még jövőre is – árulta el mosolyogva Takács Nóra.  – A kezdeményezés keretein belül cikkeket, videókat illetve apró kis trükköket és praktikákat osztunk meg az olvasóinkkal. Az egésznek a szlogenje a „Csak a kisujjadat kell megmozdítanod”, amelyet azért találtuk ki, mert a mindennapokban olyan egyszerűen beintegrálható tippeket mutatunk, amelyek szerintünk nem megerőltetőek.   

Az előadáson többször is elhangzott, hogy az életmód-változtatás egyszerűen végrevihető az életünkben: napi 30 perc mozgás is elég egy kezdőnek, illetve kedvenc ételeink receptjeiben könnyen felcserélhetőek a hozzávalók – például a lasagne-t tészta helyett cukkínivel készítjük el.

– Legfontosabb minden olyan dologban, amit csinálunk, hogy el kell kezdenünk és ez a legnehezebb pillanat – vette át a szót Kropkó Péter. – A kampányban nem az a fontos, hogy minket mi érdekel, hanem az, hogy mit szeretnének a nézők. Fontosak a visszajelzések, amelyekből bőven kapunk, hiszen ezekből tudunk épülni és fel tudjuk belőle mérni, hogy mi érdekli az embereket.

Az egyórás eladáson a beszélgetés mellett a mozgás sem maradhatott el. Az ötvenegyszeres Ironman egy egyszerű kanapégyakorlatot mutatott be, amelyet a kampány videó megosztó oldalán megtalálható, illetve a jelenlévőket egy könnyed kargyakorlatra invitáltak. Nóra egy dzsúszt készített el, amely a Shrek itala fantázianevet kapta.

–  A zöld színe miatt kapta ezt a nevet – mondta el készítés közben, majd hozzátette, hogy így kíváncsiságból is megkóstolják azok, akik esetleg már a színe alapján elitélnék.