quotescamera408D8217-1508-42F1-8C7C-9B81D4D48B57BF2C6754-57F9-416E-81DD-671EE8AD8D71DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D2DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D292333EC4-7DF2-4B9F-A7BF-114B75EE0347chevron_thin_rightchevron-downchevron-firstchevron-lastchevron-leftchevron-nextchevron-prevchevron-right582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FD582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FDchevron-upA659D4DE-32ED-45A3-A6C5-A48FFE2B488D75140C12-4E5F-4759-9FD3-4300BCD98B0CB69DB86E-0DDE-4383-BD92-653067C2563303A7445C-E555-4556-9278-5815BF71C9AF16DD793C-5D61-45BF-AFAF-6DE315DB19D01A6A983E-3DA3-4A07-ACA8-60B780BA8F5Bsearch-bigD9E58768-0281-47D1-8191-45C7CE673AF893DB4080-7C8D-467D-8E27-6ECB71C8D144C6DE3A5E-B153-4D9B-9D7B-F226C80BCB9A1D118CCB-65D4-4236-8317-A87D534DDCA8001646AA-7655-4585-ADCC-738ED6F09280
2025. 07. 20. vasárnap
  -  Illés
0-24

A magyar családok 5000 forintnál többet költenek húsvéti ajándékra gyermekenként egy felmérés szerint

2022. április 13.

 Magyarországon idén húsvétkor a nagyszülők és a szülők többsége 5000 forintnál többet költene ajándékra gyermekenként – derül ki a REGIO Játékkereskedelmi Kft. friss, online felméréséből, amelyet szerdán juttattak el az MTI-nek.

A cég április elején lezajlott kutatásában 3789, 14 év alatti gyermeket nevelő szülő, nagyszülő vett részt.

A felmérés alapján megállapították, hogy a szülőktől és nagyszülőktől a legtöbb gyermek édességet, játékot vagy mesekönyvet kap.
    Arra is rámutattak, hogy a megkérdezett családok 40 százaléka a hagyományos bolti vásárlás mellett online is választ ajándékot, míg 25 százalékuk csak a játékboltokban, 20 százalékuk pedig kizárólag hipermarketben vásárol az ünnepre.

A közleményben Gyaraki Dávid, a vállalat marketingvezetője kifejtette, a játékpiacon a kiemelt húsvéti időszakban 1-2 hét alatt az éves forgalom 6 százaléka teljesül áruházaikban és 5 százaléka online. Az értékesítési hullám az ünnep előtti utolsó napokban csúcsosodik ki: az átlagos kosárértékük online bruttó 11 500 forint, bolti beszerzésnél bruttó 8170 forint – tette hozzá.

A REGIO Játékkereskedelmi Kft.-t 1990-ben családi vállalkozásként alapította Gyaraki József, a cég ügyvezetője. A 100 százalékban magyar tulajdonú játékforgalmazó már országszerte 43 játékbolttal rendelkezik, és csaknem 25 százalékos részesedésével piacvezető a hagyományos magyar játékpiacon. A cég több mint 500 embert foglalkoztat.

A REGIO JÁTÉK korábbi közlése szerint a vállalat 2021-ben 16 milliárd forint feletti bevételt realizált, ez 14 százalékos növekedés az egy évvel korábbihoz képest.

borítókép illusztráció, pixabay.com