Méregdrága gigakamionnal pörög Márki-Zay kampánya

Akár 150 millió forint értékű is lehet a hatalmas kampánykamion, amivel Gulyás Márton baloldali aktivista, tüntetésszervező, riporter Budapestről Hódmezővásárhelyre költözött három napra, hogy Márki-Zay Péter kampányát segítse.
Akár 150 millió forint értékű is lehet a hatalmas kampánykamion, amivel Gulyás Márton baloldali aktivista, tüntetésszervező, riporter Budapestről Hódmezővásárhelyre költözött, hogy a balliberális 24.hu portállal karöltve három napon keresztül Márki-Zay Péter kampányát segítse. A Partizán saját közösségi oldalán ismerték el, hogy csak az amerikai National Endowment for Democracy (NED) közel 100 ezer dollárral, vagyis közel 40 millió forinttal segítette meg Gulyásék „választási roadshow-ját” a többi „támogató és előfizető” mellett.
Mint megírtuk, a vásárhelyi főtérre felállított óriáskamionból három napon keresztül sugározzák a műsort, amelyben lesz a tram-traint és Lázár Jánost támadó összeállítás, de várhatóan a polgármester is szerepelni fog, és minden bizonnyal a budapesti stáb azt fogja bebizonyítani a vásárhelyieknek, hogy Márki-Zay minden idők legjobb városvezetője Vásárhelyen, az emberiség minden gondjáért pedig a „főgonosz” Fidesz egymagában felelős.
Beszámoltunk róla: Márki-Zay Péter a napokban átlépte a 110 millió forintos költést a közösségi médiában, a legutóbbi összesítés szerint csak az elmúlt egy hétben 15 millió forintnál is többet fordított hirdetésekre. Jól láthatóan mögött hatalmas kampánygépezet dolgozik mögötte, olyan hazai baloldali milliárdos támogatókkal, mint a „műtrágyakirály” oligarcha, Bige László és ki tudja, milyen eredetű külföldi forrásokkal. Egy biztos, Márki-Zay Péter a kampányában számolatlanul költi a tíz- és százmilliókat.

Előre megkoreografált Partizán-kampány Márki-Zay mellett
Az óriáskamionnal a vásárhelyi főtérre kitelepülő, Márki-Zay mellett kampányoló baloldali aktivista, Gulyás Márton a Márki-Zay támogatói által évekkel ezelőtt a tram-train gyalázásra, köpködésére létrehozott facebookos „gyűlöletcsoportban” keresett főszereplőt a megrendezett színházhoz.

Átlépte a százmillió forintos költést Márki-Zay a Facebookon
Hát ez nem a kisemberek kampánya, nem a kicsik forradalma…