Virtuális modellel reklámoz a Prada

Egyszerre lenyűgöző és ijesztő, ahogy egy nem létező arc jelenik meg a Prada Candy nevű parfümjének reklámjában, de érthető okokból sokaknak ez nem tetszik.
Mármint nem a parfüm, hanem hogy egy virtuális lány mosolyog a kamerába és próbálja eladni a terméket.
A luxusmárka eredeti célja az volt, hogy újragondolják a valóságot és ilyen kreatív módon szálljanak szembe a valósággal, de sokan voltak, akik a Twitteren fejezték ki nemtetszésüket.
És valóban, a rövid reklám kissé bizarr és láthatóan nem is lenne rá szükség, ráadásul a kommentelők is úgy gondolják, hogy a nem létező modell kinézete csak még jobban erősíti azokat a sztereotípiákat, amelyek az irreális tökéletességet sulykolják az emberekbe.
Forrás: szinesvilag.blogstar.hu
Címkék:
blog