quotescamera408D8217-1508-42F1-8C7C-9B81D4D48B57BF2C6754-57F9-416E-81DD-671EE8AD8D71DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D2DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D292333EC4-7DF2-4B9F-A7BF-114B75EE0347chevron_thin_rightchevron-downchevron-firstchevron-lastchevron-leftchevron-nextchevron-prevchevron-right582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FD582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FDchevron-upA659D4DE-32ED-45A3-A6C5-A48FFE2B488D75140C12-4E5F-4759-9FD3-4300BCD98B0CB69DB86E-0DDE-4383-BD92-653067C2563303A7445C-E555-4556-9278-5815BF71C9AF16DD793C-5D61-45BF-AFAF-6DE315DB19D01A6A983E-3DA3-4A07-ACA8-60B780BA8F5Bsearch-bigD9E58768-0281-47D1-8191-45C7CE673AF893DB4080-7C8D-467D-8E27-6ECB71C8D144C6DE3A5E-B153-4D9B-9D7B-F226C80BCB9A1D118CCB-65D4-4236-8317-A87D534DDCA8001646AA-7655-4585-ADCC-738ED6F09280
2025. 02. 24. hétfő
  -  Mátyás
Vásárhely24.com archívum

Egyre népszerűbb Vásárhely környéke a biciklis turisták körében – már a Rárósi felé is bringáznak

2017. augusztus 09.

Miközben mai, friss hír, hogy egyre dinamikusabban fejlődik a turizmus hazánkban és a GDP 10 %-át adja, Vásárhely sem tétlenkedik. Több mint 100 millió forintból a régió legnagyobb kerékpáros hálózata épülhet ki vásárhelyi központtal. Ennek egy részét a már meglévő hálózat Székkutas, Mártély és Algyő felé, a Makó- Maroslele felé tervezett új ág, valamint a Modern Városok Programban beharangozott Tisza-Körtvélyes-Mártély, illetve Kardoskút-Csomorkány felé tartó körút alkothatja. Ugyanakkor szó esett egy Szentes, illetve Derekegyház-Nagymágocs felé induló útról, de ennél is esélyesebb egy, a Rárósit és a Székkutas-Nagymágocs közötti utat összekötő út megépítése.

Ez utóbbi jelenleg nagyon rossz állapotban van, az elején zajlik az elkerülő építése, távolabb pedig szinte csak az arra lakók, gazdálkodók járnak rajta. Ennek, és a hőség ellenére, ma egy jól felkészült társaságot szúrtunk ki, akik éppen errefelé vették az irányt. Pedig erre még bicikliút sincs.

Jó utat és sok látnivalót nekik!