quotescamera408D8217-1508-42F1-8C7C-9B81D4D48B57BF2C6754-57F9-416E-81DD-671EE8AD8D71DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D2DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D292333EC4-7DF2-4B9F-A7BF-114B75EE0347chevron_thin_rightchevron-downchevron-firstchevron-lastchevron-leftchevron-nextchevron-prevchevron-right582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FD582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FDchevron-upA659D4DE-32ED-45A3-A6C5-A48FFE2B488D75140C12-4E5F-4759-9FD3-4300BCD98B0CB69DB86E-0DDE-4383-BD92-653067C2563303A7445C-E555-4556-9278-5815BF71C9AF16DD793C-5D61-45BF-AFAF-6DE315DB19D01A6A983E-3DA3-4A07-ACA8-60B780BA8F5Bsearch-bigD9E58768-0281-47D1-8191-45C7CE673AF893DB4080-7C8D-467D-8E27-6ECB71C8D144C6DE3A5E-B153-4D9B-9D7B-F226C80BCB9A1D118CCB-65D4-4236-8317-A87D534DDCA8001646AA-7655-4585-ADCC-738ED6F09280
2025. 02. 24. hétfő
  -  Mátyás
Vásárhely24.com archívum

Megvan a tram-train építője, szerelvények nélkül, 9 milliárdból 2019-re lehet kész

2017. augusztus 17.

A közbeszerzési hatóság dokumentumai közé töltötték fel az aláírt szerződést, melyet a NIF Zrt. a szerencsés kivitelezőkkel kötött. A hódmezővásárhelyi traim-traint a Strabag Vasútépítő Kft. és a Belfry PE Kft. (korábban TRSZ Gyenge és ERős Áramú Hálózatépítő Kft.) fogja megépíteni írja az mfor.

A két cég közút, valamint  vasútfejlesztési és tervezési feladatokat köteles elvégezni, de ők építik a vasúti biztosítóberendezéseket és távközlési és erősáramú hálózatokat is a vonalon. A Szeged-Rendező pályaudvaron járműtelepet is ki kell építeni az új járművek számára. Július 25-én szignózták a felek a szerződést.

A vásárhelyi és szegedi építési tervek nem nagyon módosultak: Hódmezővásárhelyen 3,3 km hosszan egyvágányú városi villamosvonal épül ki 5 megállóhellyel és 1 végállomással, Szegeden villamosvonal épül a Rókus megállóhely és a 135 számú vasútvonal között.

A munkát a hatályba lépéstől számított 20 hónapon belül kell majd elvégeznie a nyertes vállalkozóknak.

Így jó esetben 2019 első felére készülhet el a projekt.

A 8,9 milliárdos összegben a szerelvények nincsenek benne.