A diákhitel-szerződések negyven százalékát már online kötik

A közlemény szerint az online platform népszerűsége és a telefonos ügyintézés általánossá válása miatt a cég október 15-én bezárja a KÖKI Terminálon működtetett személyes ügyfélszolgálatát. A budai Kacsa utcai ügyfélszolgálat a jövőben meghosszabbított nyitva tartással, mindennap este hat óráig várja az érdeklődőket.
Az e-aláírással történő szerződéskötés feltétele, hogy az igénylés a Neptun felületen keresztül induljon, és az igénylőnek legyen ügyfélkapus hozzáférése.
Az ügyintézést nagyban leegyszerűsíti, hogy a kitöltött adatlapot nem kell kinyomtatni, aláírni és leadni valamely diákhitel partnerintézménynél, felsőoktatási intézményben vagy a Diákhitel Központ ügyfélszolgálatán, hanem mindez online felületen valósul meg – írták.