Elégedettek a Nemzeti Közművek áramszolgáltatójával az ügyfelek
Az Energiafogyasztók Díjának odaítélését minden évben egy ügyfél elégedettségi felmérés előzi meg. A vizsgálat évente, lakossági és kisüzleti ügyfélkörben, a Magyar Energetikai és Közműszabályozási Hivatal előírásai alapján zajlik. A kutatás tapasztalatai lehetőséget biztosítanak a szolgáltatók számára, hogy tiszta képet alkossanak ügyfeleik véleményéről és igényeiről.
„Büszkék vagyunk arra, hogy ügyfeleinknek nem csak megbízható és biztonságos energiaszolgáltatója vagyunk, hanem mindezt úgy tesszük, hogy ezzel fogyasztóink elégedettségét is elnyerjük.” –mondta Bally Attila, az NKM Áramszolgáltató Zrt. vezérigazgatója az Energiafogyasztók Díj átadó ünnepségén.
Az egyetemes áramszolgáltatói tevékenység vizsgálatából az derült ki, hogy 2016-ban az NKM Áramszolgáltató Zrt. lakossági és kisüzleti ügyfelei az országos átlagnál elégedettebbek voltak. Minden mutatóban javított a társaság az előző évhez képest és több területen az országos átlagot is meghaladta. Kiemelkedőnek jónak ítélték a felhasználók a személyes ügyfélszolgálatok működését, a számlák áttekinthetőségét és a mérőállás bejelentésének módját.
Az NKM Áramhálózati Kft. lakossági és kisüzleti ügyfelei a hálózati engedélyes tevékenységében is javulást láttak az előző évekhez képest. A lakosság a fogyasztásmérésben, a feszültség-kimaradások számában és a környezetvédelemben értékelte versenytársainál jobbra az elosztót. A kisüzleti ügyfelek szintén elégedettek a fogyasztásméréssel és a társaság hibajavításával is. A többi engedélyes eredményét is figyelembe véve feltűnő, hogy a tervezett áramszünetekről való előzetes tájékoztatást minden esetben magasra értékelik a fogyasztók.
A Nemzeti Közművek áramszolgáltató és áramhálózati társaságai ezúton is szeretnék megköszönni ügyfeleiknek, hogy véleményükkel hozzájárultak ahhoz, hogy az elmúlt 21 évben már 18 alkalommal sikerült elnyerni ezt a díjat. Ez azt bizonyítja, hogy felhasználóink elismerik, hogy társaságunk a biztonságos és minőségi áramszolgáltatás mellett mindent megtesz azért, hogy fogyasztóbarát közműszolgáltatást nyújtson.