Rákattantak a fiatalok a Telenor chatrobotjára

Mekkora az esély a sikerre az első randin, ha libegőzni hívja valaki a kiszemelt fiút/lányt, miközben ő erős tériszonnyal küzd? A ChatStory a frontális oktatás és jótanácsok helyett egy kitalált történetbe ágyazva, hétköznapi példákon át vezeti rá a játékost az internet tudatos és célravezető használatára.
A ChatStory-ban kibontakozó ismerkedés és párkapcsolat szituációja több olyan döntési helyzet elé állítja a játékost, ahol a digitális lábnyom, a személyes adatok kezelése és a digitális világtól elrugaszkodva a párkapcsolati pszichológia is fókuszt kap, mindez játékos köntösben.
A játék végén a játékosoknak lehetőségük van 1-5-ös skálán értékelni a ChatStory élményt. A visszajelzések alapján a témát és a megoldást izgalmasnak ítélik a felhasználók, a visszajelzések 2/3-a 4-es vagy 5-ös értékelés.
A Telenor célja az innovatív biztonságosnet-alkalmazással, hogy a fiatalokat abban a közegben érje el, ahol ők egyébként is előszeretettel és otthonosan mozognak: a Messenger alkalmazásban.
A ChatStory okostelefonról a Messenger alkalmazásból érhető el: egyszerűen rá kell keresni a „ChatStory – a te sztorid”-ra, majd a chatbot megszólításával indítható is a játék. A ChatStory alkalmazás a felhasználókról semmilyen személyes adatot nem tárol és nem elemez. A ChatStory Facebook oldalán a témával kapcsolatos érdekes cikkeket olvashatnak az érdeklődők – a chatbot eléréshez nem szükséges az oldal like-olása vagy követése.
A ChatStory történetét Prievara Tibor, a 21. Századi Oktatásért Alapítvány alapítója dolgozta ki, míg a munkában a Yelon.hu megalkotója, a Hintalovon Gyermekjogi Alapítvány nyújtott további szakmai segítséget.
(Borítókép, videó és információk forrása: Telenor Magyarország)