quotescamera408D8217-1508-42F1-8C7C-9B81D4D48B57BF2C6754-57F9-416E-81DD-671EE8AD8D71DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D2DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D292333EC4-7DF2-4B9F-A7BF-114B75EE0347chevron_thin_rightchevron-downchevron-firstchevron-lastchevron-leftchevron-nextchevron-prevchevron-right582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FD582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FDchevron-upA659D4DE-32ED-45A3-A6C5-A48FFE2B488D75140C12-4E5F-4759-9FD3-4300BCD98B0CB69DB86E-0DDE-4383-BD92-653067C2563303A7445C-E555-4556-9278-5815BF71C9AF16DD793C-5D61-45BF-AFAF-6DE315DB19D01A6A983E-3DA3-4A07-ACA8-60B780BA8F5Bsearch-bigD9E58768-0281-47D1-8191-45C7CE673AF893DB4080-7C8D-467D-8E27-6ECB71C8D144C6DE3A5E-B153-4D9B-9D7B-F226C80BCB9A1D118CCB-65D4-4236-8317-A87D534DDCA8001646AA-7655-4585-ADCC-738ED6F09280
2025. 02. 24. hétfő
  -  Mátyás
Vásárhely24.com archívum

Ősszel a legtöbben kettesben, három napra utaznak egy felmérés szerint

2018. október 28.

Az online kuponos kereskedelemmel foglalkozó Bónusz Brigád felmérése szerint a vásárlások több mint kilencven százalékát teszik ki a háromnapos utak, és a kettesben eltöltött utazások aránya is hasonlóan magas.

Külföldre is három napra mennek a legtöbben, de az egy- és kétnapos foglalások aránya nem sokkal marad el a háromnaposoktól – tették hozzá.

A felmérés szerint a legnépszerűbb belföldi úti cél már harmadik éve Lillafüred, a külföldi pihenés helyszínéül pedig Velencét választották a legtöbben.

Az idén átlagosan 29 500 forintot szántak a vevők a pár napos belföldi kikapcsolódásra, külföldire pedig 23 ezer forintot. Két évvel ezelőtt az előbbi átlagosan 26 800, utóbbi pedig 18 ezer forint volt – közölték. A cég szerint ez azt mutatja, hogy a magyarok egyre jobb minőségű utakat, szállásokat tudnak megfizetni. Ősszel wellnessre és kirándulásra vágynak a legtöbben, azért azok a helyek, amelyek ezt a kettőt ötvözni tudják, nagyon népszerűek.

Magyarországon a webes kuponos, kedvezményes kereskedelmi piac 2010-ben indult, és forgalma az idén eléri a 13 milliárd forintot. A GKI Digital adatai szerint azoknak a magyaroknak száma, akik legalább egyszer már vásároltak interneten, eléri a 3,5 milliót. Ebből 1,8 milliónyian már kerestek fel kuponos oldalt is, ahol regisztráltak, de nem mindegyikük vásárolt. A Bónusz Brigád felületein eddig 1,5 milliónyian regisztráltak és 600 ezren vásároltak. A magyarországi vásárlók kétharmada nő, a vevők a bónuszok 27 százalékát ajándékba veszik. A legnagyobb piaci verseny az utazási szolgáltatásoknál van.

(Borítókép: illusztráció, forrás: Pixabay.com)