Vásárhelyi közösségeket támogat a Tesco

A Tesco immáron ötödik alkalommal hirdetette meg az “Ön választ, mi segítünk” kampányt. A vásárlók döntése alapján ezúttal a Hódmezővásárhelyi Állatvédők Egyesülete szerezte meg a legtöbb szavazatot és nyert az “Állati jó játszótér” nevű kezdeményezése 400.000 Ft-ot. A vásárhelyi és makói áruház azonos körzetbe tartozott és így összesen az állatvédők 11.784 szavazatot kaptak a vásárlóktól. Az állatvédők igen kreatív és hasznos beruházást óhajtanak a nyereményből megvalósítani. Céljuk egy olyan játszótér megépítése ahol olyan játékeszközök állnak rendelkezésre, amelyben a gyerekek és állatok egyaránt otthon érezhetik magukat. Ezáltal már egész fiatal kortól a felelős állattartásra nevelhetik a gyereket.
A második helyezett összesen 5.026 szavazat bezsebelésével a Kankalin Közhasznú Néptánc Egyesület “Kertvárosi – piknik: szabadtéri programok unokától a nagyszülőig” nevű kezdeményezése lett, 200.000 Ft-ot nyertek pályázatuk megvalósítására. A céljuk, hogy a kertvárosban működő próbatermük szomszédságában lévő parkban egy olyan pikniket tartsanak ahol az érdeklődőkkel közösen főzhetnek, süthetnek úgy, hogy a háttérben népzene adja a jó hangulatot.
A harmadik helyezett a Hódmezővásárhelyi Nyugdíjas Szövetség lett, akik 100.000 Ft-ot nyertek “A mozgás élet” nevű pályázatukkal. A nyereményt a meglévő sporteszközeik megújítására szeretnék fordítani, mert meglátásuk szerint idősebb korban is fontos a rendszeres mozgás. A mozgás nem csak a fizikai, hanem szellemi fittség megőrzését is szolgálja.
A Hódmezővásárhelyi Tesco áruház igazgatója, Lévai Norbert kérdésünkre elmondta nagyon örül annak, hogy évről-évre nagyobb aktivitást ér el az “Ön választ, mi segítünk” kampány. A vásárhelyi hipermarket vásárlói összesen több, mint 13 ezer szavazatot adtak a három kezdeményezésre. Ahhoz, hogy a társadalom széles rétegét is belevonják a kampányba talán a Kankalin Közhasznú Néptánc Egyesület vette ki a legnagyobb részét. Ők ugyanis egy flashmobot is szerveztek, amely a tapsból ítélve nagy sikert aratott a vásárlók körében. Az áruházigazgató továbbá minden civil szervezetet arra buzdít nevezzenek. 2019 tavaszi fordulóra május 3-ig lehet projektet benyújtani. Országos szinten összesen 42,7 millió forinttal fogja támogatni a legjobb pályázatokat a Tesco.