Szegedi szoftvercég, az Antavo a világelsők között szerepel a Gartner 2020-as kimutatásában

A Gartner, a világ egyik legmeghatározóbb üzleti tanácsadó és kutatócége évről évre megjelentet különböző teljesítményindexeket, amelyben iparágakra lebontva bemutatja az adott piac trendformáló cégeit. A 2020-as év egyik piackutatása különlegesnek számít, mivel a “Hűségprogram-menedzsment” kategóriába egy hazai eredetű céget is beválasztottak.
“A Gartner egyik hivatalos teljesítményindexébe bekerülni egy nagyon fontos mérföldkő számunkra, és megerősít bennünket abban, hogy a legjobb irányba halad a termékünk” – nyilatkozta Kecsmár Attila, az Antavo ügyvezetője, majd hozzátette: “Mivel a globális piacra dolgozunk, az innováció a legcélratörőbb módja a sikernek. Éppen ezért arra törekszünk, hogy a trendeket diktáljuk, és ne kövessük. Ez az elismerés olyan, mintha Michelin-csillagot kaptunk volna!”
Az Antavot 2012-ben négy magyar alapította Londonban, és nemzetközi csapatuk kutatásfejlesztési központja Szegeden található – amely 2019-ben elnyerte Magyarország Év Irodája díját, míg 2018-ban az Egyesült Királyság Internetes Kereskedői díját ítélték oda a cégnek. Az Antavo csapata emellett elsők között ismerte fel a nem tranzakciókon alapuló, élményközpontú jutalomrendszer fontosságát — amelyre a Gartner is csak most hívta fel a figyelmet.
Az Antavo kifinomult technológiájával a világ minden pontjáról dolgoznak együtt globális kiskereskedelmi, élelmiszer, vendéglátó és divat vállalatok, mint a Pepsi, Benetton és a BrewDog. Továbbá olyan hazai cégeket is segítenek a szoftverükkel, mint a BioTech USA, Szallas.hu és az Extreme Digital. Befektetőik között található a Seedcamp, az iEurope és az Innovation Nest, illetve Colleen Bell, volt amerikai nagykövet és Christopher Mattheisen, a Microsoft Magyarország ügyvezetője is.
Az 50+ fős cég munkatársai jelenleg részben otthonról, részben az irodából dolgoznak. “Egy kezdeti lassulás után most nagyobb érdeklődést tapasztalunk a hűségprogramok iránt, mint valaha. Szerencsére megtaláltak minket azok a vállalatok, akik a válságban előre menekülnek, és a meglévő vásárlóik megtartásába invesztálnak.” – mesélte Kecsmár Attila.