quotescamera408D8217-1508-42F1-8C7C-9B81D4D48B57BF2C6754-57F9-416E-81DD-671EE8AD8D71DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D2DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D292333EC4-7DF2-4B9F-A7BF-114B75EE0347chevron_thin_rightchevron-downchevron-firstchevron-lastchevron-leftchevron-nextchevron-prevchevron-right582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FD582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FDchevron-upA659D4DE-32ED-45A3-A6C5-A48FFE2B488D75140C12-4E5F-4759-9FD3-4300BCD98B0CB69DB86E-0DDE-4383-BD92-653067C2563303A7445C-E555-4556-9278-5815BF71C9AF16DD793C-5D61-45BF-AFAF-6DE315DB19D01A6A983E-3DA3-4A07-ACA8-60B780BA8F5Bsearch-bigD9E58768-0281-47D1-8191-45C7CE673AF893DB4080-7C8D-467D-8E27-6ECB71C8D144C6DE3A5E-B153-4D9B-9D7B-F226C80BCB9A1D118CCB-65D4-4236-8317-A87D534DDCA8001646AA-7655-4585-ADCC-738ED6F09280
2025. 06. 08. vasárnap
  -  Medárd
Vásárhely24.com archívum

Biztosítást is egyre többen kötnek online egy felmérés szerint

2020. november 23.

Az OTP fintech vállalatának reprezentatív kutatásából kiderül, hogy a megkérdezettek 47 százaléka az elmúlt évben már online kötött szerződést. Benyó Péter ügyvezető hozzátette, hogy a legtöbben még honlapon intézik az ügyeiket, de 10 százalék már a mobilalkalmazásokat választja.

A kutatás szerint a szokásokat a járvány is befolyásolta, hiszen 19 százalék emiatt tért át az internetes ügyintézésre. A rendkívüli helyzet ugyanakkor nem csupán az online megoldásokat értékelte föl, hanem a biztosításokat is, hiszen az ügyfelek majdnem ötöde a járvány miatt szerződött – írták.

A felmérés alapján az ügyintézés formájától függetlenül a lakás-, az élet-, valamint a gépjármű-biztosítás a legnépszerűbb. Ezekkel a lakosság majdnem fele rendelkezett már életében. A megkérdezettek negyede emelte ki a nyugdíj- és egészségbiztosítást, míg eseti utasbiztosítást a lakosság 38 százaléka kötött már.

A kutatás az OTP Mobil megbízásából készült októberben. 701 fős végső mintája a 18 és 49 év közöttiekre terjed ki – olvasható a közleményben.

(Borítókép: illusztráció)