quotescamera408D8217-1508-42F1-8C7C-9B81D4D48B57BF2C6754-57F9-416E-81DD-671EE8AD8D71DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D2DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D292333EC4-7DF2-4B9F-A7BF-114B75EE0347chevron_thin_rightchevron-downchevron-firstchevron-lastchevron-leftchevron-nextchevron-prevchevron-right582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FD582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FDchevron-upA659D4DE-32ED-45A3-A6C5-A48FFE2B488D75140C12-4E5F-4759-9FD3-4300BCD98B0CB69DB86E-0DDE-4383-BD92-653067C2563303A7445C-E555-4556-9278-5815BF71C9AF16DD793C-5D61-45BF-AFAF-6DE315DB19D01A6A983E-3DA3-4A07-ACA8-60B780BA8F5Bsearch-bigD9E58768-0281-47D1-8191-45C7CE673AF893DB4080-7C8D-467D-8E27-6ECB71C8D144C6DE3A5E-B153-4D9B-9D7B-F226C80BCB9A1D118CCB-65D4-4236-8317-A87D534DDCA8001646AA-7655-4585-ADCC-738ED6F09280
2025. 02. 24. hétfő
  -  Mátyás
Promenad.hu archívum

Pazar üzletnek bizonyul az Instagram

2017. december 07.


Utóbb volt kis háborgás ugyan, amikor bejelentették, hogy hirdetések kerülnek a felületre, de aztán hamar megszokták ezt is a juzerek.

Még szeptemberben meghaladta felhasználóinak száma a 800 milliót, a múlt héten pedig bejelentették, hogy a júliusi (!) 15 millióról 25 millióra nőtt az üzleti profilok száma.

Hihetetlen bővülés ez, hiszen az Instagram csak 2016 júniusában tette lehetővé az úgynevezett üzleti profilok létrehozását.

Mint a Statista ábráján látható, a márkák hatékony platformnak tarthatják az Instagramot.

A bal oldali oszlopok az üzleti profilok, a jobb oldali körök a hirdetők számának alakulását mutatják.

Szeptemberben az Instagramnak havi 2 millió aktív hirdetője volt: ez 2016 márciusától számítva tízszeres növekedést jelent.

Forrás: hirado.hu

Címkék: