Olvasói panasz: nonszensz, hogy rekkenő hőségben fél órát kell sorban állni a vásárhelyi strandon!

Végeláthatatlan sorok várnak belépésre a közel 40 fokban. A gyerekeiket úszásoktatásra kísérő szülők dühösek, s nem értik a rendszert. A városvezetés és a Hód-Fürdő menedzsmentje már tavaly változást ígért, de megint itt a kánikula, s a jelek szerint minden a régi a vásárhelyi strandfürdőben.
Kitört a kánikula, és újra sorok kígyóznak a vásárhelyi strand bejáratánál. Csütörtökön hatalmasat ment az egyik vásárhelyi édesanya videója egy helyi közösségi csoportban. A fiatal anyuka – jogosan – amiatt dühöngött, hogy délután 4 és 5 óra között fél órát kell várni a bejutásra, így a gyerekeiket kísérő szülők – akiknek egyébként 500 forintot kell leperkálniuk a sima kísérőjegyért – nem tudnak bejutni csemetéikkel az oktatásra, le is maradnak arról. A bosszankodó várakozókat közben kint még a tűző naptól sem védte semmi, ott pörkölődtek és morgolódtak a bejárat előtt. Az érintett hölgy nem érti, hogy a főszezonban, a csúcsidőszakban miért nem tudnak több pénztárt nyitva tartani. A VIDEÓ IDE KATTINTVA tekinthető meg!
A legtöbb hozzászóló egyébként abszolút egyetértett az anyukával:
- „Nonszensz…”
- „Hivatalos úton kell benyújtani panaszát vagy problémát, mert igy nem hiszem èr valamit.”
- „Meg lehetne szervezni a munkát, nagy melegben lehetne két, esetleg három kassza! Lehet hogy kiárúlnák a munkabérüket is, plussz a szervezési költséget is! Lehet hogy nem kell hozzá számviteli főiskola, csak egy kis józan paraszti ész!”
- „Én egy éve figyelem az oktatókat nem terhelhetőek tovább így is sok a gyerek és a felelősség, de pénztár működhetne 2 is, írtam emailt is. Remélem változik pozitív irányba valami.”
- „Mindennapos…”
- „Inkább az a gáz, hogy a vezetőnek ott még ez a probléma nem tűnt fel … álljon be dolgozni ilyen esetbe és pörgesse fel a dolgokat!”
- „Soha nem értetttem miért halad ilyen lassan a belépés HmVn.”
- „Sajnos én és a haverom is 1 órát áltunk mire be jutotunk.”
- „Ez megy mióta.”
- „Na ezért nem járunk erre a strandra.”
Az ezek szerint széles közönséget érintő probléma azért is sajnálatos, mert – mint mi is beszámoltunk róla – tavaly nyáron is több alkalommal elviselhetetlenül hosszú sorok alakultak ki a strandon a legforróbb napokon, illetve hétvégéken. Az önkormányzat vezetése (Márki-Zay Péter polgármester) és a Hód-Fürdő menedzsmentje (Katona Zsolt igazgató) akkor azt ígérték, megoldást keresnek a problémára (lásd: több pénztár nyitása), ám nagyon úgy tűnik, hiába törték a fejüket, egy év alatt sem sikerült megtalálni azt a bizonyos megoldást, helyette ismét ugyanabba a folyóba léptek, ami nyilván nem tesz jót a vásárhelyi strand presztízsének.
Ön is látott bármi különlegeset, érdekeset, izgalmasat, egyedit Vásárhelyen vagy környékén, valami gyönyörűségeset, netán vagy bármi olyat, ami felbosszantotta? Bármilyen közérdeklődésre számot tartó témában üzenne nekünk, elmondaná a véleményét? Írja meg nekünk Facebook-oldalunkon vagy a [email protected] e-mail címre! 2024-ben is számítunk jelzéseikre, észrevételeire, véleményükre!
Fotó: Facebook