Grezsa István: az utak és járdák rendbetétele a legfontosabb feladat! (videó)

Járható Vásárhely Programot indít polgármesterré választása esetén Grezsa István. Évente 20 kilométer utat és járdát hozna rendbe a településen.
A hódmezővásárhelyi úthálózat fejlesztését és a járdák korszerűsítését tartja a legfontosabb teendőnek Grezsa István. A Fidesz-KDNP vásárhelyi polgármesterjelöltje megválasztása esetén Járható Vásárhely Programot indít el – jelentette be a Rádió 7 Közös Nevezőjében.
„Hetek óta rengeteg találkozáson veszek részt a lakosokkal, és a városlakók zöme a legégetőbb kérdésként a vásárhelyi utak és járdák állapotát, azoknak a rendbehozatalát fogalmazta meg. Amennyiben bizalmat kapok a helyiektől, minden esztendőben 20 kilométer utat és járdát újítunk meg, hozunk helyre. Ez komoly és egyben reális vállalás is, tekintettel arra, hogy a város belterületén közel 300 kilométer útszakasz található” – részletezte Grezsa István. Hozzátette, prioritásként kezeli majd a 400 kilométernyi, elhanyagolt járda rendbetételét is, hiszen a rossz vásárhelyi járdák egyre nagyobb kihívást okoznak a babakocsit toló édesanyáknak, illetve a mozgássérülteknek és a nehezen mozgó időseknek egyaránt.
Emlékeztetett, 2018 előtt a jobboldali városvezetés évről évre gondosan megtervezett, folyamatos útrekonstrukciós programot hajtott végre, gyakorlatilag teljes mértékben felszámolták a földes utcákat Vásárhelyen. Ezt a tudatos fejlesztést az elmúlt hat évben a jelenlegi polgármester megszüntette, a város nem foglalkozott az utak és a járdák karbantartásával sem, sokszor még a közvetlen balesetveszély elhárítása is hónapokba telt.
Grezsa István megemlítette, a Rárósi út esete jól példázza, hogyan nem szabad belekapni egy kérdésbe. Semmiképpen sem jó irány, hogy 200-300 méternyi szakaszt leaszfaltoznak egy kampányvideó kedvéért, közben a többi mintegy 14 kilométert ott hagyják járhatatlan állapotban – hívta fel a figyelmet. „Amihez hozzálátunk, amit megcsinálunk, azt jó minőségben, alaposan és teljes egészében rendbe kell hozni” – fogalmazott, hozzáfűzve: a Modern Városok Program keretében lett is volna erre lehetőség a 117 kilométeres külterületi kerékpárút-felújítás részeként, ám Márki-Zay Péternek sikerült ezt elteszetoszáskodnia, miután inkább a pártja építésére koncentrált, mintsem erre a nagyívű beruházásra.