Márki-Zay Péter és csapata tele van pénzzel

Dollárcunami, önkormányzati fesztiválok és programok, városházi propagandamédia, habkartonözön, plakáterdő, fizetett hirdetések. A Márki-Zay család számára élethalálharc a június 9-i választás, görcsösen kapaszkodnak a polgármesteri székbe. Korlátlan erőforrásokkal teljes pályás letámadást indított a várost vezető dollárcseléd.
Márki-Zay Péter és a Márki-Zay család számára élethalálharc a június 9-i önkormányzati választás. Míg kihívóik szempontjából a voksolás tétje a város békéje és fejlődése, addig a dollárcseléd Márki-Zay és felesége mindent egy lapra tesz fel a politikai túlélésért. Azért kapaszkodnak egyre görcsösebben a hatalomba, és markolják a polgármesteri széket, hogy továbbra is a városból élhessenek, miközben ahogy eddig sem Vásárhellyel foglalkoztak, továbbra is országos politikai ambícióikat kergetnék.
Márki-Zayék minden eszközt bevetnek a választás megnyerése érdekében, hiszen a túlélésért semmi sem drága, senki és semmi sem szent. Korlátlan erőforrásokkal teljes pályás letámadást indítottak a vásárhelyiek ellen, a pénzcunamiban a guruló dollárok és a vásárhelyi adófizetők százmillió forintjai tapadnak egymáshoz.
Tévedés ne essék: bár a kék szalagos polgármester a tisztességről és a tisztaságról hablatyol, a vásárhelyi választási kampány totálisan egyenlőtlen. A Márki-Zayt szolgálja (ki) a teljes önkormányzati rendszer:
- a város (választási) költségvetése, azaz a kassza kisöprése: a bedurrantott osztogatással, az évekig elhanyagolt, mára lepukkant utak és járdák hirtelen kitalált 500 milliós fejlesztési programjával no meg a különböző, szintén tíz- és százmilliós, színes-szagos-világítós látványberuházásokkal;
- a városházi infrastruktúra és a közpénzből fizetett önkormányzati dolgozói gárda (itt jegyezzük meg: a Hódpress/VTV és a polgármesteri hivatal munkatársai között nem véletlenül követhetetlenek az átmenetek és az átfedések).
- Az MMM-elnök kampányát tolja a vásárhelyi adófizetők évi közel 120 millió forintjából kitömött médiacentrum: a Hódpress és a Vásárhelyi Televízió a polgármester és politikai pártjának üzenőfüzeteként, a Vásárhelyi Valóság pedig Márki-Zay kampányújságaként működik, a politikai ellenfelek esetében szinte kizárólag a lejáratás a céljuk.
- Márki-Zayt népszerűsítik az önkormányzati programok, kulturális, szórakoztató rendezvények a város által szervezett színházi előadásoktól kezdve (ahol személyesen szerepelt és érzékenyített a polgármester) a városi húsvéton és majálison át a gyermeknapig. Minden a politikus cukiskodásáról szól, az se zavarja, ha olykor jogsértő módon...
- A várost elárasztotta a polgármester szórólapesője, habkartonözönje és plakáterdője (az általunk megkérdezett szakértők szerint CSAK a habkartonkampány 3-4 millióra rúghat),
- de már az önkormányzat által évi 160-200 millió forintból fizetett helyi buszjáratokat is a kampányuk szolgálatába állították Márki-Zayék, az ő jelöltjük plakátja vigyorok a városi buszokról.
- Mindezek tükrében aligha lehet kétséges, Márki-Zay továbbra is tele van guruló dollárokkal, bőven van még dollár a Bercsényi utcában, annyi lé dől a kampányára, amit nem szégyell. Márpedig nem csöppet sem szégyellős, sőt, egyre erőszakosabban és agresszívebben nyomul a vásárhelyiek arcába.
Ne legyen kétségünk afelől: a küzdelem egyenlőtlen, a pálya Márki-Zaynak lejt. A város békéjéért és fejlődéséért síkra szálló csapat, a Fidesz-KNDP-s jelöltek ebben a helyzetben a személyes találkozásokra, a kézfogásokra építhetnek. A hitelesség, a nyugodt, higgadt erő lehet a dolláráfium ellen való orvosság.
Címkék:
Márki-Zay Péter Fidesz politika polgármester USA béke KDNP önkormányzati választás kampány önkormányzati választás 2024 Amerika választás 2024 MMM Mindenki Magyarországa Mozgalom polgármesterjelölt külföldi támogatás külföldi kampánypénz fejlődés MMN Mindenki Magyarországa Néppárt Márki-Zayné Vincze Felícia guruló dollárok