Újabb vásárhelyi abszurd: brutális szintkülönbség, kátyúrengeteg, 30-as tábla

Biztos, hogy nagyobb forgalmat kell terelni a Tóth malom utcára? Arra a sztrádára, amit már most is sokan kerülnek, nem véletlen. Márki-Zay és a többi „szakértő” pedig arra készül, hogy még nagyobb terhelést erőszakoljon rá erre a szakaszra. A városvezetés készre jelentette a Tóth malom utcát, de a jó nem ilyen. Mutatjuk, miért!
Ha valaki már végig hajtott a Tóth malom utcán, tapasztalhatta, hogy finoman szólva sincs jó állapotban. Talán nem véletlen, hogy 30 km/h-s sebességkorlátozás van érvényben. Két autó alig fér el egymás mellett, útpadka nincs, nem tudni, hol az aszfalt széle, és kátyú kátyút követ. Rövid szemlénken mintegy húszat számláltunk. Nincs rá jobb szó, a jelek szerint itt félmunkát végeztek, s átgondolatlanul csaptak bele az egyébként önmagában üdvözlendő fejlesztésbe.
A város vezetői pedig kitalálták a tutit: még több autót erre az útra! Ha az újonnan megépített szakaszt – ami a Tóth malom utcát köti össze a Szegednek tartó elkerülővel – igénybe veszik a közlekedők, akkor nem lesz más választásuk, a fotókon is látható minőségű Tóth malmon kell közlekedniük.

A pont az i-re pedig a régi és az új út találkozása. Sikerült olyan remekül megoldani a csatlakozást, hogy kb. 1 méteres szintkülönbség van a két út között. Ha valakinek van gépjárműve, az tudja, hogy ha egy ilyenre kicsit nagyobb sebességgel hajt rá, vagy csak szimplán alacsonyabb a verda, akkor ott lehetnek bajok. Nem kicsik, nagyok.

…abba pedig már ne is menjünk bele, hogy ugyan belterületről van szó, úgy készülnek majd átadni ezt az utat városunk vezetői, hogy közvilágítás nincs. Most sem veszélytelen este arra kerékpározni például, hát ha még a forgalmat is arra terelik azok, akik okosabbak, és nem…
A Tóth malom utca egyfajta szimbóluma a jelenlegi városvezetésnek: csináltak is valamit meg nem is, hűbelebalázs módjára. Mert a jó nem ilyen, akár csak a kishomoki Bordás utca esetében. A Tóth malom utcai beruházás tökéletesen mutatja Márki-Zay hozzáállását: mindegy, hogy milyen a minőség, az sem számít, hogy haszontalan, sőt, át sem kell gondolni a velejáróit, csináljuk meg, mert hamarosan választás.
Köszönjük, Polgármester Úr!