quotescamera408D8217-1508-42F1-8C7C-9B81D4D48B57BF2C6754-57F9-416E-81DD-671EE8AD8D71DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D2DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D292333EC4-7DF2-4B9F-A7BF-114B75EE0347chevron_thin_rightchevron-downchevron-firstchevron-lastchevron-leftchevron-nextchevron-prevchevron-right582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FD582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FDchevron-upA659D4DE-32ED-45A3-A6C5-A48FFE2B488D75140C12-4E5F-4759-9FD3-4300BCD98B0CB69DB86E-0DDE-4383-BD92-653067C2563303A7445C-E555-4556-9278-5815BF71C9AF16DD793C-5D61-45BF-AFAF-6DE315DB19D01A6A983E-3DA3-4A07-ACA8-60B780BA8F5Bsearch-bigD9E58768-0281-47D1-8191-45C7CE673AF893DB4080-7C8D-467D-8E27-6ECB71C8D144C6DE3A5E-B153-4D9B-9D7B-F226C80BCB9A1D118CCB-65D4-4236-8317-A87D534DDCA8001646AA-7655-4585-ADCC-738ED6F09280
2025. 02. 23. vasárnap
  -  Alfréd
Vásárhely

Segítség helyett továbbra is csak kátyúkra számíthatnak a külterületen élő vásárhelyiek

2023. november 25.

Mintegy 4000 külterületen élő lakos közlekedését tette volna könnyebbé a Modern Városok Program részeként tervezett útfelújítás. A vásárhelyi vezetés azonban elbukta ezt a történelmi lehetőséget, így a helyiek továbbra is csak kátyús utakra számíthatnak, segítség helyett.

Gálfi Sándor a Rárósi út mellett lakik, és csak rendkívüli nehézségek árán tudja megközelíteni otthonát. Elmondása szerint a helyi lakosok időről időre összefognak, hogy javítsanak a helyzeten, de a saját gépekkel, saját forrásból végzett foltozgatások általában csak a következő esőzésig jelentenek minimális könnyedséget.

„Mintha nem is emberek élnének itt. Ha valaki végig megy ezen az úton, kis túlzással azonnal lengéscsillapítót kell cserélni, nem beszélve a gumikról” – panaszkodott Sándor, aki hozzátette, a reményt ugyan nem vesztették el, de nagyon csalódottak, hogy nem fog megvalósulni ez a beruházás (sem).

Benkő Zsolt a helyszínen tartott sajtótájékoztatóján emlékeztetett, Hódmezővásárhely a legnagyobb vesztese a Modern Városok Program leállásának, tudniillik a 2017-ben mintegy 11 milliárd forintra becsült 117 kilométeres útfejlesztési program sem készül el. Ez nagyon nagy érvágás a város szempontjából, mivel önerőből ennek az útnak a felújítása a 18-19 milliárd forintos éves költségvetésből rendkívül nehéz, illetve teljesen elképzelhetetlen.