Óriási a homály Márki-Zay 25 milliós hirdetései körül

Márki-Zay Péter közel kétszer annyit költ csak közösségi médiás politikai hirdetésekre, mint amennyi a polgármesteri fizetése. Vajon miből? Egyre több a kérdőjel, válasz helyett csak fideszezésre futja.
Márki-Zay Péter továbbra sem számolt el azzal, miből futotta neki a miniszterelnök-jelölti bukása óta elmúlt másfél évben 25 millió forint csak a közösségi médiás politikai hirdetésekre – hívta fel rá a figyelmet a vásárhelyi közgyűlésen Cseri Tamás. A Fidesz-KDNP képviselője kiemelte, a szavakban átláthatóságot hirdető polgármesternek már csak azért is tisztáznia kellene ezt az ügyet a vásárhelyi választók előtt, hiszen a havi másfél milliós fizetéséhez képest csaknem dupla annyit költ a Facebookon és a Google-on reklámra havi átlagban, s ennek a hatalmas összegnek a vagyonnyilatkozatában sincs nyoma. Így adja magát a kérdés: akkor miből költekezik? Vajon az amerikai támogatásból tudott bespájzolni a Bercsényi utcában?
„A különböző közösségimédia-felületeken állandóan Márki-Zay Péter önreklámjaiba futunk be. Másfél év alatt 25 millió forintot égetett el erre. A polgármester nemrég azt mondta, nem az MMM számlájáról fizeti ezeket, ám mivel a városvezetői fizetése és legális jövedelme nem fedezi azt a hirdetésözönt, amivel elárasztja Hódmezővásárhely és az ország lakosságát, fontos lenne elszámolnia azzal, miből képes fedezni a havi szinten többmilliósra rúgó reklámköltségeket. Itt az ideje, hogy Márki-Zay Péter tisztázza, ki áll mögötte, ki és miért fizeti ezeket a hirdetéseket!” – szólította fel a közgyűlésen Vásárhely első emberét a képviselő.
Cseri annyit kért továbbá, hogy a polgármester végre beszéljen nyíltan és egyértelműen, adjon egyenes válaszokat a vásárhelyieknek, ne fideszezzen. Márki-Zay a válaszában azonban ismét a fideszezésbe menekült, így továbbra is óriási a homály a körül, ki állta a 25 milliós számlát, ki fizeti havonta a sokmilliós hirdetési költségeit, s milyen – adott esetben külföldi, amerikai – körök állnak mögötte.
Címkék:
Hódmezővásárhely Márki-Zay Péter Fidesz ellenzék baloldal balliberális USA KDNP önkormányzati választás önkormányzati választás 2024 miniszterelnök-jelölt Amerika Cseri Tamás Facebook külföldi támogatás külföldi finanszírozás külföldi kampánypénz külföldi kampánytámogatás hirdetés Egyesült Államok google külföldi pénz politikai hirdetés