Ki pénzeli Márki-Zay Pétert?

Újabb lebukással felérő nyilatkozat, egyre zavarosabb Márki-Zay Péter pénzezése. A polgármester szerint nem az MMM számlájáról finanszírozzák a közösségi médiás hirdetéseit – csak az a bökkenő, hogy akkor honnan? Márki-Zay ugyanis közel kétszer annyit költ az internetes politikai hirdetésekre, mint amennyi a fizetése.
Egyre zavarosabb és érthetetlenebb Márki-Zay Péter magyarázkodása arról, honnan van – a Promenad24 elemzése, összegzése szerint – havonta mintegy 2 millió forintja arra, hogy a saját Faceboook-oldalára és egyéb közösségi médiás internetes felületeire kitett politikai tartalmakat hirdesse. Az összevissza beszélő polgármester egy lényegében lebukással felérő nyilatkozat tett a propagandamédia alákérdezős interjújában, állítása szerint ugyanis „az MMM kampányszámlájához ugyebár én sem férek hozzá, tehát nem abból költekezem”.
Márki-Zay ezzel lebuktatta magát: mivel állítása szerint nem az MMM fizeti a hirdetéseit a kampányszámláról, akkor már csak az a kérdés, ki és hogyan? Magyarul: honnan van ez a temérdek lóvé?
A Promenad24 korábban megírta: a vásárhelyi polgármester a 2022-es országgyűlési választás, azaz miniszterelnök-jelölti bukása óta több mint 25 millió forintot(!) égetett el politikai hirdetésekre csak és kizárólag az interneten, a Google-on és Facebookon. Ez már csak azért is roppant érdekes, mert ezek szerint Márki-Zay havi átlagban közel kétszer annyit költ a közösségi médiában, mint a polgármesteri fizetése! Ez pedig minden kétséget kizáróan azt jelent, hogy a polgármestert valakik pénzelik. Mivel a józan ész és a matematika szabályai szerint a havi 1,3 milliós fizetésből (plusz költségtérítés) nem lehet csaknem kétszer akkora összeget csak a közösségi médiában elhirdetni, két lehetőség adódik:
- 1, A vásárhelyi Fidesznek igaza van, Márki-Zayéknál bőven van még a guruló amerikai dollárokból a spájzban.
- 2, A rossz nyelvek szerint érdekesen drágul Jovány Gyula buszos megbízása, gyarapodnak a Kendi Imre-féle toronyfelújítás pluszmunkálatai. Talán ideje volna, ha a polgármester cáfolná azokat a városban terjedő pletykákat, miszerint a súlyos százmilliókkal kitömött haveri vállalkozók „segítenek be nagyvonalúan” a kiadásaiba.
Önök, kedves olvasók egyébként mit gondolnak? Hogy lehet valaki akkor üzleti zseni, hogy csak közösségi médiás politikai hirdetésekre majd’ kétszer annyit szór el, mint a fizetése? Kíváncsiak vagyunk a véleményükre, írják meg cikkünk megosztása alatt Facebook-kommentben!
Címkék:
Hódmezővásárhely Márki-Zay Péter Fidesz ellenzék baloldal balliberális USA önkormányzati választás önkormányzati választás 2024 miniszterelnök-jelölt Amerika Facebook külföldi támogatás külföldi finanszírozás külföldi kampánypénz külföldi kampánytámogatás hirdetés Egyesült Államok google külföldi pénz politikai hirdetés