Vásárhelyi Fidesz: Márki-Zay számoljon el!

A polgármester egy év alatt több pénzt égetett el internetes politikai hirdetésekre, mint amennyi a fizetése. Honnan volt erre forrása, miből finanszírozta? Álljon elő a farbával!
Az elmúlt másfél évben Márki-Zay Péter 25 millió forintot költött politikai hirdetésekre internetes felületeken, tehát havonta többet fizet ki a közösségi médiában, mint a másfél milliós polgármesteri fizetése! Vajon miből finanszírozza mindezt? Milyen pénzügyi körök és külföldi érdekek állnak mögötte? – tette fel a kérdést pénteken közösségi oldalán a Fidesz vásárhelyi szervezete.
„Márki-Zay Péter vagyonnyilatkozatából nem derül ki, hogy miből tudja mindezt folyamatosan fizetni. Ha valóban a tisztesség és átláthatóság híve, akkor számoljon el és adjon világos választ: honnan érkezik hozzá ez a temérdek pénz?” – írta a Fidesz.
A kormánypárt helyi szervezete annak kapcsán vonta kérdőre a polgármestert, hogy a Promenad24 nemrég megírta: elképesztő összeget hirdetett el a közösségi médiában az elmúlt bő egy esztendőben Márki-Zay Péter. Lapunk elemzéséből kiderült: a 2022-es országgyűlési választás, azaz miniszterelnök-jelölti bukása óta több mint 25 millió forintot(!) égetett el politikai hirdetésekre az interneten, a Google-on és Facebookon. Márki-Zay havi átlagban többet hirdet a közösségi médiában, mint a másfél milliós polgármesteri fizetése! Vajon milyen pénzből? S van-e ehhez köze a kiapadhatatlannak tűnő amerikai dollároknak? – tettük fel a kérdést.
Címkék:
Hódmezővásárhely Márki-Zay Péter Fidesz ellenzék baloldal balliberális USA önkormányzati választás önkormányzati választás 2024 miniszterelnök-jelölt Amerika Facebook külföldi támogatás külföldi finanszírozás külföldi kampánypénz külföldi kampánytámogatás hirdetés Egyesült Államok google külföldi pénz politikai hirdetés