A kampányfőnököt az önkormányzat fizeti

A Promenad24 információi szerint marketing és kommunikációs referensi pozíciót kapott a vásárhelyi polgármesteri hivatal kabinetirodáján Gurzó Ákos, Márki-Zay Péter korábbi kampányfőnöke. Az önkormányzati választásokhoz közeledve ez több, mint érdekes.
A Promenád24 információi szerint titokban a héten a hódmezővásárhelyi polgármesteri hivatal kabinet irodájának dolgozója lett Gurzó Ákos. A Mindenki Magyarországa Mozgalom brand, marketing és kommunikációs vezetőjét, Márki-Zay Péter miniszterelnök-jelölti kampányfőnökét – hónapokkal a jövő évi választások előtt – tehát már az önkormányzat fizeti.
Gurzó Márki-Zay kormányfőjelölti kampányának egyik fontos háttérembere volt. Ezt jól jelzi, hogy az előválasztási győzelmi beszédekor Márki-Zay elsőként hívta fel maga mellé a színpadra és elárulta, hogy a kampánya jelmondata, vagy éppen a folyamatosan hordott kék szalag is Gurzó ötlete volt.
Az akkor Floridából hazatérő Gurzó a kampány vége felé ennél többet is elárult a sajtónak. Többek között arról beszélt, milyen tudatosan építették a hódmezővásárhelyi polgármester egyes kampányban tett állításait. Így például „erős, és talán kockázatos politikai terméket állítottunk össze, amikor Márki-Zay Péter elkezdett arról beszélni, hogy a kormányban is vannak melegek”.
Gurzó hódmezővásárhelyi pozíciója több okból is meglepő. A nem éppen a szerénységéről híres szakember egy 444-nek adott interjúban arról beszélt, hogy a húszas éveinek végére már elért mindent, amit az újságírásban lehetett, így marketinggel kezdett foglalkozni, majd hozzátette, „dolgoztam Prágában, Londonban, Melbourne-ben, New Yorkban és Miamiban is”. Mindezek után nehéz elképzelni, hogy a hódmezővásárhelyi városmarketingben találta meg a kihívást, és esetleg nem Márki-Zay Péter kampányát akarja tovább segíteni…
A városházi fizetés azért is érdekes, mert Gurzó saját elmondása szerint önkéntes alapon segítette Márki-Zay Péter miniszterelnök-jelölti kampányát. Persze rögtön hozzátette, hogy „Amerikában tanácsadóként 120-150 dollárt számláztam ki óránként az ügyfeleimnek a projekt bonyolultságától függően. Ez mindenképp a 150 dolláros kategória lett volna”.
Hogy a vásárhelyi városmarketing és kommunikációs munka melyik fizetési kategóriába esik, nem tudhatjuk. Természetesen megkeressük az önkormányzatot is, és megkérdezzük azt is, nem tartják-e aggályosnak, hogy Márki-Zay Péter személyes kampányfőnöke és az MMM kommunikációs igazgatója a vásárhelyi adófizetők pénzéből működő, párt és politika semleges önkormányzattól kapja a fizetését. Ahogyan választ adnak, tájékoztatjuk Önöket.
Kép: origo.hu
Címkék:
Hódmezővásárhely Vásárhely Márki-Zay Péter önkormányzat ellenzék baloldal politika polgármester balliberális városháza választás 2022 önkormányzati választás kampány önkormányzati választás 2024 miniszterelnök-jelölt választás 2024 MMM Mindenki Magyarországa Mozgalom MMN Mindenki Magyarországa Néppárt városvezetés kommunikáció gurzó ákos