quotescamera408D8217-1508-42F1-8C7C-9B81D4D48B57BF2C6754-57F9-416E-81DD-671EE8AD8D71DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D2DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D292333EC4-7DF2-4B9F-A7BF-114B75EE0347chevron_thin_rightchevron-downchevron-firstchevron-lastchevron-leftchevron-nextchevron-prevchevron-right582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FD582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FDchevron-upA659D4DE-32ED-45A3-A6C5-A48FFE2B488D75140C12-4E5F-4759-9FD3-4300BCD98B0CB69DB86E-0DDE-4383-BD92-653067C2563303A7445C-E555-4556-9278-5815BF71C9AF16DD793C-5D61-45BF-AFAF-6DE315DB19D01A6A983E-3DA3-4A07-ACA8-60B780BA8F5Bsearch-bigD9E58768-0281-47D1-8191-45C7CE673AF893DB4080-7C8D-467D-8E27-6ECB71C8D144C6DE3A5E-B153-4D9B-9D7B-F226C80BCB9A1D118CCB-65D4-4236-8317-A87D534DDCA8001646AA-7655-4585-ADCC-738ED6F09280
2025. 02. 23. vasárnap
  -  Alfréd
Vásárhely

A kampányfőnököt az önkormányzat fizeti

2023. augusztus 04.

A Promenad24 információi szerint marketing és kommunikációs referensi pozíciót kapott a vásárhelyi polgármesteri hivatal kabinetirodáján Gurzó Ákos, Márki-Zay Péter korábbi kampányfőnöke. Az önkormányzati választásokhoz közeledve ez több, mint érdekes.

A Promenád24 információi szerint titokban a héten a hódmezővásárhelyi polgármesteri hivatal kabinet irodájának dolgozója lett Gurzó Ákos. A Mindenki Magyarországa Mozgalom brand, marketing és kommunikációs vezetőjét, Márki-Zay Péter miniszterelnök-jelölti kampányfőnökét – hónapokkal a jövő évi választások előtt – tehát már az önkormányzat fizeti.

Gurzó Márki-Zay kormányfőjelölti kampányának egyik fontos háttérembere volt. Ezt jól jelzi, hogy az előválasztási győzelmi beszédekor Márki-Zay elsőként hívta fel maga mellé a színpadra és elárulta, hogy a kampánya jelmondata, vagy éppen a folyamatosan hordott kék szalag is Gurzó ötlete volt.

Az akkor Floridából hazatérő Gurzó a kampány vége felé ennél többet is elárult a sajtónak. Többek között arról beszélt, milyen tudatosan építették a hódmezővásárhelyi polgármester egyes kampányban tett állításait. Így például „erős, és talán kockázatos politikai terméket állítottunk össze, amikor Márki-Zay Péter elkezdett arról beszélni, hogy a kormányban is vannak melegek”.

Gurzó hódmezővásárhelyi pozíciója több okból is meglepő. A nem éppen a szerénységéről híres szakember egy 444-nek adott interjúban arról beszélt, hogy a húszas éveinek végére már elért mindent, amit az újságírásban lehetett, így marketinggel kezdett foglalkozni, majd hozzátette, „dolgoztam Prágában, Londonban, Melbourne-ben, New Yorkban és Miamiban is”. Mindezek után nehéz elképzelni, hogy a hódmezővásárhelyi városmarketingben találta meg a kihívást, és esetleg nem Márki-Zay Péter kampányát akarja tovább segíteni…

A városházi fizetés azért is érdekes, mert Gurzó saját elmondása szerint önkéntes alapon segítette Márki-Zay Péter miniszterelnök-jelölti kampányát. Persze rögtön hozzátette, hogy „Amerikában tanácsadóként 120-150 dollárt számláztam ki óránként az ügyfeleimnek a projekt bonyolultságától függően. Ez mindenképp a 150 dolláros kategória lett volna”.

Hogy a vásárhelyi városmarketing és kommunikációs munka melyik fizetési kategóriába esik, nem tudhatjuk. Természetesen megkeressük az önkormányzatot is, és megkérdezzük azt is, nem tartják-e aggályosnak, hogy Márki-Zay Péter személyes kampányfőnöke és az MMM kommunikációs igazgatója a vásárhelyi adófizetők pénzéből működő, párt és politika semleges önkormányzattól kapja a fizetését. Ahogyan választ adnak, tájékoztatjuk Önöket.

Kép: origo.hu