Mávinform: az applikáción és az Elvirán nem lehet jegyet vásárolni

Átmenetileg a MÁV applikáción és az Elvirán nem lehet vonatjegyet vásárolni, mert a SimplePay fizetési szolgáltatás nem elérhető – közölte a Mávinform csütörtökön a honlapján.
A tájékoztatás szerint a pénztárakban, a vonatokon és a jegykiadó automatáknál tudnak az utasok jegyet venni. Azt írták, a fizetési rendszer lassulásakor előfordulhat, hogy a szokottnál tovább, akár 20-30 percig is eltarthat, amíg az online jegy megérkezik. Mivel utazni csak érvényes jeggyel lehet, ezért azt kérik, utazás előtt mindenki ellenőrizze az új Elvirában vagy a MÁV applikációban, hogy jegyét megkapta-e.
Ha a fizetési folyamat félbeszakad, és az utas nem kapott jegyet, a levont összeget 24 óra elteltével visszatérítik a fizetéshez használt bankszámlára – írták.
Illusztráció: MÁV-csoport