Székkutason is rengeteg panasz érkezett a szociális étkeztetésre

Mindez egy lakossági fórumon látott napvilágot, Szél István polgármester sajnálattal jelezte a lakossági kérdésre, nincs erre befolyásuk, mert itt is a hódmezővásárhelyi önkormányzat által megbízott magáncég végzi az étkeztetést….
Biztosan a kutasiak szája íze is más és eltér, – mint ugyebár a vásárhelyieké is? – és soha nem lesz egy menza panaszmentes – máris halljuk magunkban az erre adott válaszokat akár a Prizma cég ügyvezetőjétől, akár magától a polgármestertől. És a sablon válaszok között az is szerepelt többször is, hogy nem lehet éttermi szintet várni egy menzától. Éttermit senki se vár, rendes ételt viszont igen! És szőrös húst sem kérnek az emberek…
Ugyanakkor szeretnénk ismételten felhívni arra a figyelmet – többek között ma megjelent cikkünkre is – , hogy ekkora panaszáradat, ennyi „baki”, hiba, több mint szájíz kérdése. Sokkal több. Úgy tűnik, bőven akad hiányosság és probléma… Ideje lenne a hangzatos szavak és mentegőtézések helyett jó és megfelelő menza kosztot szolgáltatni…. de a menübe betervezett hamburger és gyros majd biztosan orvosolja a problémát. Vagy mégsem?

Hiába a sikerpropaganda, továbbra is ezer sebből vérzik a kiszervezett vásárhelyi közétkeztetés
Nemcsak az iskolások közül fordítottak hátat sokan a menzának, de a szociális étkeztetésből is rengetegen morzsolódtak le a minőség miatt. A Pest vármegyei közétkeztető cég vezetője szerint minden rendben van az ételekkel, s Márki-Zay Pétertől is csak vállveregetést kapott. A polgármester megint a magánvállalkozás oldalára állt a vásárhelyiekkel szemben.

Olvasói levél: kicsit szőrös, kicsit sótlan, de a miénk
A közétkeztetés cég és a polgármester is megígérte, áprilisban jobb lesz a közétkeztetés. Olvasónk gondolt egyet, s tesztelte a vásárhelyi menzát. Vajon tényleg javult szolgáltatás? Spoiler: nem.

Panaszcunami a vásárhelyi közétkeztetés kapcsán: „mindenféle izét kitaláltak már, de a gyerekek torkán nem lehet lenyomni a halat”
Márki-Zay Péter újabb 180 fokos fordulattal elismerte, hogy rengeteg a panasz és a kifogás, de szerinte ilyen profi cég még sosem főzött Vásárhelyen. Amúgy mindenki más a hibás. Gyöngyösi Ferenc szerint egy kis sószóróval mindent át lehet hidalni. Háborognak a menza miatt a vásárhelyiek, a polgármester hárít, mutogat és ígérget.