quotescamera408D8217-1508-42F1-8C7C-9B81D4D48B57BF2C6754-57F9-416E-81DD-671EE8AD8D71DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D2DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D292333EC4-7DF2-4B9F-A7BF-114B75EE0347chevron_thin_rightchevron-downchevron-firstchevron-lastchevron-leftchevron-nextchevron-prevchevron-right582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FD582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FDchevron-upA659D4DE-32ED-45A3-A6C5-A48FFE2B488D75140C12-4E5F-4759-9FD3-4300BCD98B0CB69DB86E-0DDE-4383-BD92-653067C2563303A7445C-E555-4556-9278-5815BF71C9AF16DD793C-5D61-45BF-AFAF-6DE315DB19D01A6A983E-3DA3-4A07-ACA8-60B780BA8F5Bsearch-bigD9E58768-0281-47D1-8191-45C7CE673AF893DB4080-7C8D-467D-8E27-6ECB71C8D144C6DE3A5E-B153-4D9B-9D7B-F226C80BCB9A1D118CCB-65D4-4236-8317-A87D534DDCA8001646AA-7655-4585-ADCC-738ED6F09280
2025. 02. 24. hétfő
  -  Mátyás
Makó

Makói fokhagymával a Szabadtérire? Igen!

2023. május 12.

A Chicago nevű, limitált szériás fokis üvegcsével most az azonos nevű előadásra nyerhetsz jegyet.

Szerettünk volna adni valami különlegeset ezúttal is a vásárlóinknak. Ezért készítettük el a limitált szériás Chicago fokhagymakrémünket. Mindössze 100 üveg van belőle, aki ebből vásárol, az részt vesz a sorsoláson, amin megnyerheti a páros jegyet a Szegedi Szabadtéri Játékok Chicago előadására

-árulta el Pallagi Róbert a Garmond Premium Kft. védjegy oltalom tulajdonosa, a cég termékmenedzsere.

A játék már tart, egészen a készlet erejéig, vagy az előadást megelőző napokig. A Chicago termékük azért is különleges, mert nem a megszokott alapanyagokból készült, azonban előállítási költségen vehetjük meg, magyarul nem akartak hasznot húzni a játékból.

Róbert elárulta azt is:

A Garmond Chicago válogatott, tavaszi, makói fokhagymából készült. Az üvegeik sorszámozottak egytől százig, így az adott sorszámmal vesznek részt a vásárlók a sorsoláson. A páros jegy a június 28-i, esti előadásra szól.

Sőt, a nyertes még egy szobát is kap az előadás utánra az egyik szegedi hotelben. A makói fokhagymás családnak nem ez az első ilyen akciója, tavaly hasonlóban egy Pannonia Motorkerékpárt sorsoltak ki. Most azért is választották a jegyeket, hogyha valaki ideutazik, akkor hátha ellátogat Makóra is, megismeri a várost. Az sem utolsó, hogy egy kulturális élménnyel gazdagodhat a nyertes.

Róbertékről legutóbb akkor írtunk, amikor jótékonysági akciót hirdettek. Ez arról szólt, hogy 3 hónapon át, minden eladott fokhagymakrém és fokhagymagerezdes üveg után 200-300 forinttal támogatnak két alapítványt.  Ez az akció már véget ért, jelenleg összesítik az adatokat, utána természetesen elsőként a Promenad24 olvasóinak számolnak be majd a végeredményről.