Átmenetileg nem lehet jegyet váltani a MÁV applikációban!

Ez érinti a tram-train menetjegyeket is.
A MÁV applikációban átmetileg nem lehet jegyet váltani – közölte a Mávinform szerda délelőtt a Facebook-oldalán.
Azt írták, a vasúti menetjegyeket a pénztárakban, a vonatok fedélzetén, a jegykiadó automatáknál, valamint az Elvirán vásárolhatják meg az utazók.
Az alkalmazás hibának kijavításán már dolgoznak.
A szokottnál tovább, akár 20-30 percig is eltarthat, amíg a jegy megérkezik a vásárlóhoz. Mivel utazás csak érvényes jegy birtokában lehetséges, a Máv azt kéri, utazás előtt mindenki ellenőrizze az új Elvirában vagy az applikációban, hogy jegyét megkapta-e. A nem regisztrált felhasználóként vásárlóktól a bejövő leveleket, beleértve a levélszemét mappát kérik ellenőrizni.
Ha a fizetési folyamat félbeszakad, a levont összeget 24 óra elteltével visszatérítik a fizetéshez használt bankszámlára. Ezzel kapcsolatos problémát az [email protected] címen lehet jelezni.