Munka helyett továbbra is csak az önmarketing megy a torony alatt

A városfejlesztés hiányát önreklámozással próbálja elfedni a vásárhelyi városvezetés. Dőlnek a százezrek a városmarketingre meg a parasztvakításra.
Fényes papíron fényezi magát a vásárhelyi városvezetés. Ötévnyi szerencsétlenkedés és bénázás után egyre fájóbb Márki-Zay Péternek az eredmények hiánya, ezért a szokásos megoldáshoz nyúlt: elindult a parasztvakítás, a városmarketinggel akarják eladni a hatalmas semmit.
Ahelyett, hogy a város fejlesztésén dolgoznának (az évekig tartó semmittevés után a napokban a szennyvíztisztító korszerűsítését is elbukta a város), most kitalálták, hogy közvélemény-kutatást hirdetnek a vásárhelyiek között, melyben elmondhatják, mennyire büszkék Márki-Zay Péterre és az ő fantasztikus sikereire. A vásárhelyiek tehát a város pénzén megjelentetett hirdetésekben, online felületeken és szórólapokon dicsérgethetik az önmagát újabban Jézus Krisztushoz hasonlító Márki-Zayt, zenghetnek ódákat a teljesítményéről és méltathatják, melyik egyedülálló innovációjára a legbüszkébbek (az okoszebrára, a városstratégiai tanácsadója által csinosítgatott toronyra, a sógora által megálmodott Szent Antal utcára, a kampányfuvarosa által évi százmilliókból szinte üresen körözgettetett buszokra vagy a „BBC-sztenderd” városházi propagandasajtóra stb.). A felsorolásból sajnos kimaradt többek között:
- a világraszóló vízrezgető hangtál,
- a Szent Antal utca történelmi léptékű fasora
- és a 100-ból 110 pontos Prizma Food-menü is,
- de sajnos a Márki-Zay által bevezetett földadóra sem lehet szavazni, pedig köztudottan igen keresztényi konstrukció.
Ez a látványakció megint jól mutatja a mára a támogatóit elveszítő Márki-Zay hozzáállását: a valós városfejlesztés, a valódi munkavégzés, a város ügyeivel való foglalkozás helyett továbbra is csak a dumával akarja eladni magát. Tökéletes bizonyíték egyébként ugyanerre a friss Szuperinfóban, ugyancsak a helyi adófizetők pénzén megjelentetett alábbi hirdetés is:

A rendkívül fancy, szexi és trendi szóreklámban olyan üzenetek olvashatók, mint: szeretetközösség, városházatorony-felújítás, okoszebra, szökőkutak, QR-kódos táblák, QTA rendszer.
Hát, erre valóban büszkék lehetünk. Ha már a városfejlesztésre nincs idő és szakértelem, a jelek szerint legalább az önreklámozáson tudnak gondolkodni a torony alatt. Jól megfizetik magukat érte…