quotescamera408D8217-1508-42F1-8C7C-9B81D4D48B57BF2C6754-57F9-416E-81DD-671EE8AD8D71DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D2DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D292333EC4-7DF2-4B9F-A7BF-114B75EE0347chevron_thin_rightchevron-downchevron-firstchevron-lastchevron-leftchevron-nextchevron-prevchevron-right582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FD582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FDchevron-upA659D4DE-32ED-45A3-A6C5-A48FFE2B488D75140C12-4E5F-4759-9FD3-4300BCD98B0CB69DB86E-0DDE-4383-BD92-653067C2563303A7445C-E555-4556-9278-5815BF71C9AF16DD793C-5D61-45BF-AFAF-6DE315DB19D01A6A983E-3DA3-4A07-ACA8-60B780BA8F5Bsearch-bigD9E58768-0281-47D1-8191-45C7CE673AF893DB4080-7C8D-467D-8E27-6ECB71C8D144C6DE3A5E-B153-4D9B-9D7B-F226C80BCB9A1D118CCB-65D4-4236-8317-A87D534DDCA8001646AA-7655-4585-ADCC-738ED6F09280
2025. 04. 17. csütörtök
  -  Rudolf
Vásárhely

Munka helyett továbbra is csak az önmarketing megy a torony alatt

2023. február 27.

A városfejlesztés hiányát önreklámozással próbálja elfedni a vásárhelyi városvezetés. Dőlnek a százezrek a városmarketingre meg a parasztvakításra.

Fényes papíron fényezi magát a vásárhelyi városvezetés. Ötévnyi szerencsétlenkedés és bénázás után egyre fájóbb Márki-Zay Péternek az eredmények hiánya, ezért a szokásos megoldáshoz nyúlt: elindult a parasztvakítás, a városmarketinggel akarják eladni a hatalmas semmit.

Ahelyett, hogy a város fejlesztésén dolgoznának (az évekig tartó semmittevés után a napokban a szennyvíztisztító korszerűsítését is elbukta a város), most kitalálták, hogy közvélemény-kutatást hirdetnek a vásárhelyiek között, melyben elmondhatják, mennyire büszkék Márki-Zay Péterre és az ő fantasztikus sikereire. A vásárhelyiek tehát a város pénzén megjelentetett hirdetésekben, online felületeken és szórólapokon dicsérgethetik az önmagát újabban Jézus Krisztushoz hasonlító Márki-Zayt, zenghetnek ódákat a teljesítményéről és méltathatják, melyik egyedülálló innovációjára a legbüszkébbek (az okoszebrára, a városstratégiai tanácsadója által csinosítgatott toronyra, a sógora által megálmodott Szent Antal utcára, a kampányfuvarosa által évi százmilliókból szinte üresen körözgettetett buszokra vagy a „BBC-sztenderd” városházi propagandasajtóra stb.). A felsorolásból sajnos kimaradt többek között:

  • a világraszóló vízrezgető hangtál,
  • a Szent Antal utca történelmi léptékű fasora
  • és a 100-ból 110 pontos Prizma Food-menü is,
  • de sajnos a Márki-Zay által bevezetett földadóra sem lehet szavazni, pedig köztudottan igen keresztényi konstrukció.

Ez a látványakció megint jól mutatja a mára a támogatóit elveszítő Márki-Zay hozzáállását: a valós városfejlesztés, a valódi munkavégzés, a város ügyeivel való foglalkozás helyett továbbra is csak a dumával akarja eladni magát. Tökéletes bizonyíték egyébként ugyanerre a friss Szuperinfóban, ugyancsak a helyi adófizetők pénzén megjelentetett alábbi hirdetés is:

A rendkívül fancy, szexi és trendi szóreklámban olyan üzenetek olvashatók, mint: szeretetközösség, városházatorony-felújítás, okoszebra, szökőkutak, QR-kódos táblák, QTA rendszer.

Hát, erre valóban büszkék lehetünk. Ha már a városfejlesztésre nincs idő és szakértelem, a jelek szerint legalább az önreklámozáson tudnak gondolkodni a torony alatt. Jól megfizetik magukat érte…