quotescamera408D8217-1508-42F1-8C7C-9B81D4D48B57BF2C6754-57F9-416E-81DD-671EE8AD8D71DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D2DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D292333EC4-7DF2-4B9F-A7BF-114B75EE0347chevron_thin_rightchevron-downchevron-firstchevron-lastchevron-leftchevron-nextchevron-prevchevron-right582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FD582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FDchevron-upA659D4DE-32ED-45A3-A6C5-A48FFE2B488D75140C12-4E5F-4759-9FD3-4300BCD98B0CB69DB86E-0DDE-4383-BD92-653067C2563303A7445C-E555-4556-9278-5815BF71C9AF16DD793C-5D61-45BF-AFAF-6DE315DB19D01A6A983E-3DA3-4A07-ACA8-60B780BA8F5Bsearch-bigD9E58768-0281-47D1-8191-45C7CE673AF893DB4080-7C8D-467D-8E27-6ECB71C8D144C6DE3A5E-B153-4D9B-9D7B-F226C80BCB9A1D118CCB-65D4-4236-8317-A87D534DDCA8001646AA-7655-4585-ADCC-738ED6F09280
2025. 04. 20. vasárnap
  -  Tivadar
0-24

400 munkatárssal erősíti meg ügyfélszolgálatát az MVM

2022. december 13.

Harminc százalékkal növeli a személyes és a telefonos ügyfélszolgálaton dolgozó munkavállalói létszámát az MVM – ismerteti az Energiaügyi Minisztérium (EM) az MTI-hez kedden eljuttatott közleményében.

    A szaktárca közölte: a társaság folyamatosan fejleszti digitális ügyfélszolgálati rendszereit is a fogyasztók kényelme és hiteles tájékoztatása érdekében.

    A közlemény emlékeztet arra, hogy a kormány az átlagfogyasztásig fenntartott rezsicsökkentéssel védi a magyar családokat a szankciós energiaáraktól. Az egyetemes szolgáltatásban fogyasztók így továbbra is a legolcsóbban jutnak földgázhoz, és a második legalacsonyabb áron áramhoz Európában.

    Az EM kifejti: az MVM az előző évek átlagos megkereséseihez optimalizálta ügyfélszolgálati csatornáinak kapacitását. A lakossági energiaszolgáltatásban bekövetkezett változások nyomán terhelésük az elmúlt hónapokban jelentősen megnőtt. A többletigények miatt, a kormányzati elvárásnak eleget téve döntöttek az átfogó bővítés mellett.

    A cég jövő februárig három ütemben csaknem harmadával növeli ügyfélszolgálatos kollégái létszámát – tájékoztatnak a közleményben. Az új munkatársak az energiaszolgáltatás összetettsége és a rengeteg ügytípus miatt több hétig tartó oktatásban vesznek részt. A vállalat a várakozók kényelmét fokozó további intézkedéseket is bevezetett: már 14 állandó irodájában biztosít ingyenes wifi-szolgáltatást. Egyes helyszíneken több szék, meleg tea, hősugárzó áll az ügyfelek rendelkezésére.

    Az MVM számos elektronikus fejlesztést hajtott végre, szélesebb körben biztosít online ügyintézési lehetőségeket, és gyorsította a folyamatokat. Az energiaszolgáltatás újdonságait bemutató weboldalon (https://www.mvmnext.hu/lakossagirezsi) árkalkulátorok, számlamagyarázók, kisfilmek és folyamatosan frissített kérdések-válaszok segítik naprakész információkhoz jutni az érdeklődőket.

    Hasznos ismereteket tartalmaznak a számla mellett kiküldött tájékoztató levelek és számlamagyarázó anyagok is – teszik hozzá. Már egy hónapra előre lehet időpontot foglalni az ügyfélszolgálati irodákba. Az online felületen és a mobilalkalmazásban azonnal hozzáférhető az éves fogyasztás mértéke, vagy néhány kattintással módosítható a földgáz fogyasztási profil.

    A fejlesztések folytatódnak, az MVM a jövőben is mindent megtesz annak érdekében, hogy maradéktalanul megfeleljen a felhasználói igényeknek, ügyfelei a lehető leggyorsabban elintézhessék a szolgáltatásokkal kapcsolatos teendőiket – hangsúlyozza közleményében az EM.