Kis vásárhelyi gerillamarketing: nem minden vaníliás, ami sárga

Lehet, hogy elírás, lehet, hogy kreatív kampányfogás, de mindegy is: a lényeg, hogy működik. A figyelmet felkelti, és még az ár sem rossz. Olvasói fotót kaptunk az egyik vásárhelyi ábécé különös kólaakciójáról.
„Akció! Vaníliás Coca-Cola érkezett” – hívta fel a vásárhelyi vásárlók figyelmét az egyik helyi bolt szombaton. A hirdetés olvasóink fantáziáját is megmozgatta, hiszen vaníliás kólát még nem sokan fogyasztottunk, egy próbát biztos megérne, pláne, ha kedvező árfekvésben kínálják!
Aprócska bökkenő, tették hozzá olvasóink, hogy a fotón szereplő és egyébként akciós üdítőital nem vaníliás, hanem citromos. Tanulság: nem minden vaníliás, ami sárga!
Na de legyünk már ilyen savanyúak! Ügyes! Akár véletlen elírás történt a bolt részéről, akár egy kreatív kampányfogással csábítják a vevőket, mindenképpen működőképesnek tűnik a dolog. Amúgy meg az ár sem rossz! Szóval bejött a kis vásárhelyi gerillamarketing!
Egészségünkre! 🙂

Fotó: Olvasói