Fizetősen is szeretik a tram-traint az utazók

Megnéztük, mi a helyzet a megállókban, és tájékozódtunk. Most kiderül, változott-e az utaslétszám a fizetőssé válás után.
Augusztus 1-jétől kétszer annyi vasútvillamos közlekedik Szeged és Hódmezővásárhely között, ezzel együtt a több hónapnyi ingyenesség után fizetőssé vált a tram-train. A járatsűrítés az utasokat is jobban elosztja, és csupán két nap telt el, de a kérdés attól még jogos: vajon változott-e az utazási kedv a fizetőssé válás miatt?
A megállókban, járatokon szerzett tapasztalataink alapján a nyári szabadságolások és az iskolai szünet ellenére rengetegen használják a tram-traineket, amin a szolgáltatás fizetőssé válása sem változtatott. Információink szerint a tavaszi forgalommal szinte megegyező számú vagy egy kicsit még több utas volt az elmúlt napokban a szerelvényeken. Augusztus 1-jén a 6.30-as járaton ülő munkatársunk telt házat jelentett, de a ma késő délelőtt, Szegedre tartó vasútvillamosra is közel húszan várakoztak a vásárhelyi Kálvin téri megállóban.
Folyamatosak a bérlet- és jegyértékesítések. Bár az SZKT utóbbit a járatokon még nem tudja biztosítani, bérletekből csak az első napokban már közel 250-et adtak el a teljes viszonylatra, tehát az A-B-C zónákra, Szeged és Vásárhely között. Összesen az eladott bérletek száma pedig a 350-et közelíti.