Én vagyok a jel, amit érteni kell – mondta a jel a külső Rárósi úton

Jeleket, és számokat festettek az útra több helyen - vajon miért.
Mindössze 1, azaz egy olyan, tisztán az önkormányzat illetékességi körébe tartozó projekt maradt mára a Modern Városok Programból Hódmezővásárhelyen, melyet még nem kaszáltak el és melynek megvalósulására még valami remény. Ez a 117 kilométer új külterületi kerékpárút építése címet viseli és a többihez hasonlóan még Almási István polgármestersége alatt indult. Akkor megtörtént a tervezés, a nyomvonalak kialakítása. Aztán ez a projekt is megtorpant, hosszú időn át semmit sem lehetett róla hallani, de legalább azt sem, hogy kútba esett mint a Tudásközpont, Könyvtár és mélygarázs megépítése, vagy a Bethlen és az NLG nagyszabású bővítése. Sok évnyi tökölés és tétlenség után az önkormányzat – a 2017-es szerződéskötést követően – 2020 novemberében közzétette, összesen 31 kilométernyi szakasszal bővülhet a Hódmezővásárhelyt övező kerékpárútrendszer.
Egy éve még mindig csak annyit lehetett tudni, a Barattyos és Ördöngös közötti, a Hódmezővásárhelyről Erzsébetig, illetve Földeákig vezető szakasz tervezését megkezdték, de arról továbbra sincs közlés, hogy olyan, a projektben korábban szereplő utak tervezése, építése hogyan áll, mint a régi Tiszai út aszfaltozása, a Bodzási út mentén kialakított, majd a töltésen is haladó kerékpárút megvalósítása, valamint a külső Rárósi út felújítása.
Most, a napokban számok és jelek kerültek a külső Rárósi út aszfaltjára. Ez akár azt is jelezheti, valami elindult a projektben. Többen úgy tudják, a jelek az út mentén kivágandó fákat, bokrokat jelzik, mely a felújítás és szélesítés miatt lesz/lehet esedékes.