quotescamera408D8217-1508-42F1-8C7C-9B81D4D48B57BF2C6754-57F9-416E-81DD-671EE8AD8D71DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D2DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D292333EC4-7DF2-4B9F-A7BF-114B75EE0347chevron_thin_rightchevron-downchevron-firstchevron-lastchevron-leftchevron-nextchevron-prevchevron-right582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FD582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FDchevron-upA659D4DE-32ED-45A3-A6C5-A48FFE2B488D75140C12-4E5F-4759-9FD3-4300BCD98B0CB69DB86E-0DDE-4383-BD92-653067C2563303A7445C-E555-4556-9278-5815BF71C9AF16DD793C-5D61-45BF-AFAF-6DE315DB19D01A6A983E-3DA3-4A07-ACA8-60B780BA8F5Bsearch-bigD9E58768-0281-47D1-8191-45C7CE673AF893DB4080-7C8D-467D-8E27-6ECB71C8D144C6DE3A5E-B153-4D9B-9D7B-F226C80BCB9A1D118CCB-65D4-4236-8317-A87D534DDCA8001646AA-7655-4585-ADCC-738ED6F09280
2025. 04. 22. kedd
  -  Csilla, Noémi
Térség

Kedvben, lendületben és vendégszámban gazdag évre számít a Glorius

2022. január 08.

A Grand Hotel Glorius tanulságos esztendőt zárt, amelyben kiemelkedően sikeres időszakok és nehezebb periódusok váltották egymást.

A 2022-es év elején a makói négycsillagos szálloda igazgatójával tekintettünk vissza.

Rendkívül hullámzóként értékelte Csábi Mihály az óévet, amelynek történései mindvégig szoros összefüggésben voltak a pandémiás helyzet alakulásával. –Májusig a korlátozások miatt viszonylagos eseménytelenség és visszafogott vendégszám jellemezte a működésünket, de ekkor a belső munkára fektettük a hangsúlyt, dolgozói képzéseket szerveztünk, elvégeztük a karbantartási feladatokat és innovatív megoldásokban is gondolkodtunk. Igyekeztünk meglátni a lehetőségeket, az előnyöket pedig a magunk és a vendégeink javára fordítani – összegzett a Glorius igazgatója, aki hozzátette, ez nem volt mindig könnyű feladat. Sokat segítettek azonban a nehézségek leküzdésében azok a tapasztalatok, amelyet a járványhelyzet első évében szereztek, illetve az a tudat, hogy egy jól működő, összeszokott dolgozói gárdára számíthattak.

Csábi Mihály a válságkezelés egyik fontos pozitívumának tartja, hogy minden munkavállalójukat sikerült megtartaniuk. – Úgy vélem, kreativitásban és rugalmasságban is sokat fejlődtünk, mert lényeges szempont volt számunkra, hogy minden szituációból igyekezzünk a legtöbbet kihozni. Közben egy fontos tanulási folyamaton is keresztül mentünk és ennek a leszűrt tanulságait a későbbiekben is fogjuk tudni alkalmazni – utalt a direktor a pünkösdi nyitást követő időszakra, amely minden idők legsikeresebb nyári szezonját eredményezte. Július és augusztus árbevételben és a vendégek számát tekintve is a szálloda történetének legerősebb hónapjai voltak és hatásai a hosszabb őszi idényben is érzékelhetőek maradtak. Ebben a Hagymatikum beruházás szervezése is segítséget nyújtott, illetve az olyan városi ötletek, mint például a városnéző kisvonat, amelyek a Makóra látogatók körében nagy tetszést arattak.

A Glorius vezetője szerint, a vendéglátás szereplőinek az erőforrásokkal való gazdálkodás jelentette az elmúlt esztendő változó periódusaiban az egyik legnagyobb kihívást, amelyben okos döntésekkel kellett egyensúlyt teremteni.  Emellett számos bizonytalansággal is meg kellett küzdeni, amelyek erősen befolyásolták az emberek döntéseit és utazási terveit. Fontos volt az optimista hozzáállás, amellyel előremutató lépéseket kellett tenni. A négycsillagos szálloda esetében ez többek között a „zöldítést”, a napelemes rendszer kiépítését, és éttermi reformokat is jelentett; utóbbiak hamar népszerűvé váltak a makóiak és a térségben élők körében is.

A Grand Hotel Glorius csapata bizakodva tekint 2022-re: kedvben, lendületben és sikerekben gazdag esztendőt remélnek maguk és mások számára is.

default

forrás, fotók: MakóHíradó