quotescamera408D8217-1508-42F1-8C7C-9B81D4D48B57BF2C6754-57F9-416E-81DD-671EE8AD8D71DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D2DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D292333EC4-7DF2-4B9F-A7BF-114B75EE0347chevron_thin_rightchevron-downchevron-firstchevron-lastchevron-leftchevron-nextchevron-prevchevron-right582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FD582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FDchevron-upA659D4DE-32ED-45A3-A6C5-A48FFE2B488D75140C12-4E5F-4759-9FD3-4300BCD98B0CB69DB86E-0DDE-4383-BD92-653067C2563303A7445C-E555-4556-9278-5815BF71C9AF16DD793C-5D61-45BF-AFAF-6DE315DB19D01A6A983E-3DA3-4A07-ACA8-60B780BA8F5Bsearch-bigD9E58768-0281-47D1-8191-45C7CE673AF893DB4080-7C8D-467D-8E27-6ECB71C8D144C6DE3A5E-B153-4D9B-9D7B-F226C80BCB9A1D118CCB-65D4-4236-8317-A87D534DDCA8001646AA-7655-4585-ADCC-738ED6F09280
2025. 04. 17. csütörtök
  -  Rudolf
Vásárhely

Új ismeretekkel bővült a vásárhelyi szakképzési centrum tanárainak tudása a digitális oktatás terén

2021. november 10.

A Corvin Mátyás Technikum és Szakképző Iskolában tartották azt a műhelybeszélgetést, amelynek során megvitatták, hogy a korábban eléjük tárt programcsomagból mit tudnak hasznosítani a tanórákon, vagy akár egy online oktatásra átállásnál.

Hornyák János, az Eötvös Iskola tagintézményvezetője arról számolt be, olyan alkalmazásokat ismerhettek meg a „Digitális szakadék csökkentése” című projektnek köszönhetően, amelyekkel egyrészt színesebbé tudják tenni a tanórákat, és az oktatónak már az órára való felkészülésben is segítségére vannak, és olyan programokat is, amelyek egy online oktatás alatt remekül használhatóak.

A tagintézményvezető hozzátette, most is van olyan osztály, amelynek a COVID miatt online oktatásra kellett átállni, tehát ez most is aktuális.

Elmondta, tapasztalatai szerint két féle tematika volt az általuk kapott programcsomagban. Az első az alapkompetenciákat erősítette, a második pedig egy szélesebb tudást biztosított a tanároknak.

Hornyák János kiemelte, örömmel tapasztalta meg például azt, hogy akár mini csoportokat is létre lehet hozni egy online oktatás során, így egy időben tud a tanár a szerényebb tudású diákokkal és például a versenyre készülőkkel foglalkozni.

Az egyik programban pedig mini könyvtárat és tudásbázist is létre lehet hozni, amely szintén nagyon hasznos lehet egy oktatónak.

Fotók Czuczi Márta