Már nyesik a királyhegyesi út padkáját

Aki az autópálya felüljáró felől érkezik a faluba, az az utolsó négy kilométeren munkagéppel és a váltakozó forgalmat irányító jelzőőrrel találkozik. Megkezdték az útfelújítást.
Hamarosan az üvegesek is gondtalanul nyomhatják majd a gázt, ha az M43-as felüljárója felől kanyarodnak be Királyhegyes felé, ugyanis nem kell majd attól félniük, mint eddig, hogy ízzé-porrá törnek a rossz, hepehupás, hullámzó útburkolat miatt a félve őrzött ablaküvegeik.
A királyhegyesiek régi álma valósul meg ugyanis azzal, hogy felújítják a mintegy 5 kilométeres bekötőutat.
Ennek az autópálya felőli első egy kilométerét már a nyáron megcsinálták, s ebben a hónapban kezdtek neki a maradék 4 kilométernek, azaz az út nagyobb részének.
Akinek Királyhegyesen van dolga, vagy aki a faluból igyekszik a sztrádafeljáró,illetve a Kövegy, vagy Apátfalva, Makó, Nagylak felé vezető körforgalmi csomópontokhoz, az a falu felől vagy afelé érkezve jelzőőrbe és váltakozó forgalommal szembesül.

Ennek csupán az a meglehetősen nyomós oka, hogy erőgép dolgozik az útpadka szabaddá tételéhez, hogy ezzel előkészítse a út teljes szélességben való felújítását. A faluba vezető legfontosabb út felújítása egyébként Lázár János országgyűlési képviselőnek köszönhető, aki közbenjárt a királyhegyesiek érdekében ebben az ügyben.
Az úton, annak rossz minősége miatt 60 kilométeres sebességkorlátozás van érvényben, a külterületen megengedett 90 kilométer helyett, de nem is érdemes gyorsabban haladni, hacsak nem szereti valaki, hogy a kocsija hullámvasútként közlekedik, vagy pattog az úton. Az útfelújítás egyébként Magyar Falu Program 600 millió forintos pályázatának köszönhető. A munkaterületet október 1-én adják át a kivitelezőnek.