quotescamera408D8217-1508-42F1-8C7C-9B81D4D48B57BF2C6754-57F9-416E-81DD-671EE8AD8D71DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D2DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D292333EC4-7DF2-4B9F-A7BF-114B75EE0347chevron_thin_rightchevron-downchevron-firstchevron-lastchevron-leftchevron-nextchevron-prevchevron-right582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FD582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FDchevron-upA659D4DE-32ED-45A3-A6C5-A48FFE2B488D75140C12-4E5F-4759-9FD3-4300BCD98B0CB69DB86E-0DDE-4383-BD92-653067C2563303A7445C-E555-4556-9278-5815BF71C9AF16DD793C-5D61-45BF-AFAF-6DE315DB19D01A6A983E-3DA3-4A07-ACA8-60B780BA8F5Bsearch-bigD9E58768-0281-47D1-8191-45C7CE673AF893DB4080-7C8D-467D-8E27-6ECB71C8D144C6DE3A5E-B153-4D9B-9D7B-F226C80BCB9A1D118CCB-65D4-4236-8317-A87D534DDCA8001646AA-7655-4585-ADCC-738ED6F09280
2025. 06. 16. hétfő
  -  Jusztin
Vásárhely

Lezárult a Bethlen Gimnázium „Közös nyelvünk a csend” pályázata

2021. július 16.

A pályázat során 30 idegen nyelvi teaház, 20 Csendklub, 16 Lelki-fizikai tanácsadás programjai, valamint a Csendesnapok, a Mártélyi túrák, illetve a Környezet-és egészségvédelmi projektnapok kerültek kidolgozásra, fejlesztésre.

A projektben két informális tanulási tartalom tananyaga, módszertana került kidolgozásra, majd megtörtént ezek elektronikus és nyomdai előállítása, megjelentetése. A lelki és fizikai egészség fejlesztésével a Csendességek, az idegen nyelvek erősítésével az Idegen nyelvi teaházak (angol, német, francia, latin, olasz) programjaiban foglalkoztunk, valamint elmélyítették és fejlesztették a holland partneriskolai kapcsolatukat.

A támogatás összege:75000000 Ft

A támogatás mértéke:100%

Projekt megvalósításának kezdete:2017.10.31

Projekt fizikai befejezésének határideje: –a vírushelyzet miatt meghosszabbítottidőpont: 2021. július 31.

Pályázati azonosító: EFOP-3.3.7-17-2017-00005

Alapvető célok a következők voltak az iskolán belül:

  • nem formális és informális programok fejlesztése,
  • új szakmai tartalmak, módszertanok kidolgozása és fejlesztése,
  • az élményalapú tanulási módszerek szélesebb körű alkalmazása,
  • az iskolai közösség fejlesztéséhez, a tanulók közötti együttműködések kialakítása,
  • az informális tanuláshoz szükséges terek iskolán belüli kialakítása,
  • a programok működtetéséhez szükséges feltételek megteremtése,
  • valamint azok megvalósítása révén a minőségi oktatáshoz való egyenlő hozzáférés biztosítása,
  • a köznevelés eredményességének és hatékonyságának növelése,
  • a korai iskolaelhagyók számának csökkentése, a tanulók alap- és kulcskompetenciáinak, valamint munkaerő-piaci kompetenciáinak fejlesztése,
  • a pedagógusok folyamatos szakmai fejlődése.