quotescamera408D8217-1508-42F1-8C7C-9B81D4D48B57BF2C6754-57F9-416E-81DD-671EE8AD8D71DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D2DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D292333EC4-7DF2-4B9F-A7BF-114B75EE0347chevron_thin_rightchevron-downchevron-firstchevron-lastchevron-leftchevron-nextchevron-prevchevron-right582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FD582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FDchevron-upA659D4DE-32ED-45A3-A6C5-A48FFE2B488D75140C12-4E5F-4759-9FD3-4300BCD98B0CB69DB86E-0DDE-4383-BD92-653067C2563303A7445C-E555-4556-9278-5815BF71C9AF16DD793C-5D61-45BF-AFAF-6DE315DB19D01A6A983E-3DA3-4A07-ACA8-60B780BA8F5Bsearch-bigD9E58768-0281-47D1-8191-45C7CE673AF893DB4080-7C8D-467D-8E27-6ECB71C8D144C6DE3A5E-B153-4D9B-9D7B-F226C80BCB9A1D118CCB-65D4-4236-8317-A87D534DDCA8001646AA-7655-4585-ADCC-738ED6F09280
2025. 02. 23. vasárnap
  -  Alfréd
Vásárhely24.com archívum

Új digitális platformot vezet be az Erste Bank

2021. február 05.

Hozzátette: a 300 ezer mobilbanki ügyfelüknek hétfőn automatikusan frissül az alkalmazása, a 700 ezer netbanki felhasználónál az átállás fokozatos lesz. Nyár közepétől minden felületen a bank George elnevezésű, digitális megoldása lesz elérhető. A George a bank teljes szolgáltatáspalettáját lefedi a számlanyitástól a befektetési szolgáltatásig – mondta.

Kiemelte: a bankcsoporton belül Magyarországon van a legtöbb digitális ügyfél, az ügyfeleik 60 százaléka, ez az év végére az új platformmal 75 százalékra bővülhet terveik szerint.

A járványhelyzet felpörgette a digitalizációt, az új ügyfelek háromnegyede az új digitális megoldás miatt vált bankot – mondta. A fejlesztéssel organikus növekedést terveznek elérni, az új ügyfelek száma is jelentősen bővülni fog várakozásaik szerint.

A digitális platform indulásával párhuzamosan a bank bevezeti a George csomagdíjas számlát és kártyát, amelyet online, videós azonosítás segítségével lehet igényelni. A számla okos árazású, díja automatikusan igazodik a számlaforgalomhoz.

Harmati László, a bank lakossági területért felelős vezérigazgató-helyettese hangsúlyozta, hogy az új a rendszer valódi digitális pénzügyi asszisztensé tehető: a banki rendszerekben Magyarországon először alkalmazott elasztikus kereső az első néhány karakter után felkínálja a feltételnek megfelelő összes tranzakciót 4 évre visszamenőleg, kategóriákba rendezi a kártyatársasági adatok alapján a költéseket. George a számlaadatokat havi és éves bontásban elemzi, figyelmeztet a túlköltésre, megjegyzi a számlaszámokat és a neveket, segít kitölteni az űrlapokat. Az a céljuk, hogy a teljes ügyfélkör háromnegyede digitálisan aktív legyen, ezt jóval fejlettebb országokban sem tudták elérni – mondta. Kérdésre közölte: tavaly megduplázták a mobilbanki ügyfélszámot, erre idén is megvan minden esély.

Bek-Balla László, az Erste Bank digitális csatornák igazgatóságának vezetője arra mutatott rá, hogy az ügyfelek aktívabbak lesznek a pénzügyeik megtervezésében, a fejlesztés a pénzügyek tudatos kezeléséhez járul hozzá. Külső szolgáltatásokat is terveznek bevezetni még az idén, személyre szabott, költések alapján kidolgozott kereskedői kedvezményeket ajánl majd a rendszer a felhasználóknak. Több új fejlesztésen és együttműködésen dolgoznak, példaként említette a kuponrendszert vagy az előfizetéseket optimalizáló megoldást, ezek a rendszeren keresztül válnak elérhetővé.

Maurizio Poletto, az Erste Csoport digitális platformokért felelős igazgatósági tagjának közlése szerint a csoport 2012-ben vezette be digitális platformját Ausztriában, majd folyamatos fejlesztésekkel tette elérhetővé Kelet-Közép-Európában, öt országban a bank hatmillió ügyfelének nyújt személyre szabott digitális pénzügyi szolgáltatásokat. Közlése szerit a magyar felület megelőzi fejlettségben a régiós országokét, az azonnali fizetési rendszernek köszönhetően.

(Borítókép: illusztráció)